دانلود پاورپوینت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
3 اکتبر 2017
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
18
دسته بندی
تعداد بازدید
802 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام با دانلود پاورپوینت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در خدمت شما هستیم فایلی که یکی از دانلود پاورپوینتهای در مورد ادبیات فارسی می باشد و کامل و جامع در مورد فرهنگستان ادبیات را معرفی کرده است.

دانلود پاورپوینت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی از ابتدا تا کنون

مختصات کلی

این فایل با فرمت پاورپوینت قابل ویرایش در 18 اسلاید تنظیم شده است.

دانلود پاورپوینت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی 

آغاز به کار فرهنگستان

در تاریخ دوازدهم ماه خرداد 1314 در مکان قبلی دانشکده ی حقوق که عمارت گفته می شد  اولین جلسه فرهنگستان ایران به ریاست محمد علی فروغی یا همان ذکاء الملک آغاز شد ایشان در زمان تشکیل این جلسه نخست وزیر وقت بودند و تا 6 سال بعد یعنی در شهریور 1320 در این فرهنگستان فعالیت داشت در این دوره سعی شد تا طرح های زیادی در زمینه زبان و ادبیات فارسی پیاده سازی شود و واژه های زیادی انتخاب شد و رواج پیدا کرد که بیشتر آنها با عنوان واژه های نو انتشار پیدا کرد کتاب نخستین فرهنگستان ایران از جواد مهدویان درباره نحوه تشکیل این فرهنگستان توضیحات کاملی دارد.

فرهنگ چیست؟

تعریف این کلمه سخت است. در طول سالیان متمادی، متخصصان بسیاری از زمینه ها توضیحات متفاوتی درباره چیستی فرهنگ ارائه کرده اند. اساساً، “فرهنگ” بسیاری از اعمال، آداب و رسوم و مصنوعاتی را توصیف می کند که گروهی از مردم در آنها مشترک هستند.

بخش های زیادی از زندگی فرهنگ را تشکیل می دهد. بیشتر در دو گروه قرار می گیرند: غیر مادی و مادی. بخش‌های غیر مادی فرهنگ چیزهایی هستند که نمی‌توانید آنها را لمس کنید. این شامل آداب و رسوم است .

به عنوان مثال، ارزش های مشترک یک گروه بخشی غیر مادی از فرهنگ است. زبان نیز مانند دین در این گروه است . همچنین شامل سنت هایی مانند تعطیلات و گردهمایی های خانوادگی است.

نکته

این فایل دارای استانداردهای لازم می باشد در صورتی در دریافت فایل با مشکل رو به رو شدید از قسمت تماس با ما ارتباط بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.