دانلود پاورپوینت تیزهوشی و نبوغ کودکان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
913 بازدید
۲۱,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پاورپوینت تیزهوشی و نبوغ کودکان در خدمت شما هستیم همه ما می دانیم که اکثر والدین بر روی تیز هوشی و نبوغ کودکان خود حساس بوده و کارهای زیادی برای افزایش هوش کودکان خود انجام می دهند در ادامه بیشتر با این مبحث آشنا خواهیم شد.

پاورپوینت تیزهوشی و نبوغ کودکان

ویژگی های فایل: فرمت فایل پاورپوینت بوده و قابل ویرایش می باشد و دارای 15 عدد اسلاید است.

دانلود پاورپوینت تیزهوشی و نبوغ کودکان

قسمتی از متن

نبوغ عاليترين درجه هوش است، اثرش از همه شاهکارهائى که ناشى از تربيت است تجاوز مى‌کند. زمينه‌اى است سرشتى و مادرزادى که نمى‌توان آن را به کسى هبه کرد. اگر مربى لايقى باشيم تنها مى‌توانيم آن را در افراد بپرورانيم و رشد دهيم. اينان بسيار پراستعدادند و درخشندگى دارند ولى معلوم نيست در همه زمينه‌ها اين چنين باشند، برخى از آنان در برخى زمينه‌ها نبوغ دارند در موارد ديگر چندان رشدى ندارندنبوغ عاليترين درجه هوش است، اثرش از همه شاهکارهائى که ناشى از تربيت است تجاوز مى‌کند. زمينه‌اى است سرشتى و مادرزادى که نمى‌توان آن را به کسى هبه کرد. اگر مربى لايقى باشيم تنها مى‌توانيم آن را در افراد بپرورانيم و رشد دهيم. اينان بسيار پراستعدادند و درخشندگى دارند ولى معلوم نيست در همه زمينه‌ها اين چنين باشند، برخى از آنان در برخى زمينه‌ها نبوغ دارند در موارد ديگر چندان رشدى ندارند.

انسان ها همانطور که از نظر شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند از نضر خصوصیات روانی مانند استعداد، هوش و دیگر ویژگی های روانی و شخصیتی نیز متفاوت هستند. در واقع هوش هیچ گونه پایه محسوس و عینی فیزیکی ندارد هوش به گروهی از فرایندها که از رفتار و پاسخ های آشکار افراد استنباط می شود را می گوند هوش از نظر کسلر در 1958 شامل توانایی های فرد برای تفکر منطقی و اقدام هدفمندانه و برخورد موثر با محیط است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.