دانلود پاورپوینت ابعاد مخاطرات محیطی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
7 آگوست 2017
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
19
دسته بندی
تعداد بازدید
1472 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام با دانلود پاورپوینت ابعاد مخاطرات محیطی که به موضوع خطرات محیط زیست انسان مربوط می شود در خدمت شما هستیم این فایل به تمامی جنبه های موضوع پرداخته است .

خرید و دانلود پاورپوینت تحلیل و تبیین ابعاد مخاطرات محیطی

این فایل دارای 39 اسلاید می باشد دیزاینی بسیار زیبا دارد قابل توجه عزیزان همراه در صورتی فایل مورد نظر شما که نیاز دارید پاورپوینت آن تهیه و تنظیم شود از قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت با کیفیت و قیمت بسیار مناسب نسبت به تهیه آن برای شما اقدام کنیم .رضایت شما اولین اولویت ماست.

دانلود پاورپوینت ابعاد مخاطرات محیطی

مخاطره

مخاطره یا شرایط مخاطره ‌آمیز به انگلیسی: (Hazard) وضعیت یا هر گونه عامل محیطی ٬ زیستی ٬ شیمیایی ٬ فیزیکی یا مکانیکی است که به طور بالقوه دارای میزانی از تهدید یا تهدید های منجر به خطر افتادن سلامتی ، آسیب و جراحت به انسان‌ها ؛ یا خسارت به دارایی ها ٬ تجهیزات و ساختمان ها ؛ یا از بین بردن مواد یا تولیدات ؛ یا کاهش كارایی در اجرای یك یا چند وظیفه از پیش تعیین شده ؛ یا ایجاد مخاطره برای طبیعت٬ محیط زیست یا محیط كار؛ یا تركیبی از چند عامل بالا یا همه آن ها گردد.

انواع مخاطرات محیطی

1- مخاطرات اقليمی: که منشأ بيش از 90 درصد بلايای طبيعی را در کشور تشکيل می دهد از قبيل سيل ، خشکسالی و يخبندان ، کولاک ، رعدوبرق ، طوفان شن ، بهمن ، سرمازدگی ، آتش سوزی جنگلها و بيشه زارها.

2- مخاطرات زمين ساخت: از قبيل زمين لرزه ( زلزله ) ، زمين لغزه ( رانش زمين ) ، واريزه سنگی که در اين ميان زلزله به دليل شدت و دامنه اثر بالا از اهميت خاصی برخوردار است.

3- مخاطرات انسانی: که شامل تمامی فرآيندهای خطرآفرين مرتبط با فعاليتهای انسانی می باشد از قبيل مخاطرات مرتبط با تکنولوژی های ساخت و توليد و بهره برداری.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.