دانلود مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
10 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
80
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
810 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر

دانلود مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر

دانلود مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی کانتر

نوع فایل ورد

مقیاس فعال سازی رفتاری برای افسردگی (BADS) (کانتر و همکاران، 2006) یک مقیاس خودگزارشی است که دارای 25 گویه و چهار زیرمقیاس است.روایی و پایایی، نمره گذاری، منابع دارد.

تاثیر رفتار اجتماعی در روابط

رفتار اجتماعی یک رفتار آموخته شده است که به افراد کمک می کند تا در گروه های اجتماعی شرکت کنند . زمانی که با دیگران هستیم معمولاً چه کاری انجام می دهیم، اما نه لزوماً وقتی در خانه هستیم.

 در خانه، ما آزادیم که هر کاری می خواهیم انجام دهیم و هیچ کس ما را قضاوت نخواهد کرد. با این وجود، حتی کاری که ما در خانه انجام می دهیم نیز می تواند از نظر اجتماعی آموخته شود (مثلاً مردم بریتانیا چای می نوشند در حالی که آمریکایی ها تمایل به نوشیدن قهوه دارند).

اغلب اوقات، رفتار اجتماعی مثبت به شما کمک می کند تا در گروه اجتماعی قرار بگیرید. نحوه لباس پوشیدن، صحبت کردن و پاسخ به نشانه های اجتماعی همه نشان دهنده سطح هوش بین فردی شماست.

ما مردم را همانگونه که هستند می پذیریم و این چیزی است که ما آن را مدارا می نامیم. مدارا یک رفتار اجتماعی است که به جامعه اجازه می دهد در آرامش باشد. تحمل چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا بتوانیم مولد شویم، نه مخرب.

رفتار اجتماعی قابل قبول به معنای مخالف نبودن است. دعوا کردن همیشه در جامعه مورد بی مهری قرار می گیرد. به همین دلیل است که ما انسان‌ها اگر بخواهیم توهین نکنیم، بیشتر اوقات با خنده کنار می‌آییم. آخرین چیزی که می خواهیم این است که شرایط را ناراحت کنیم.

یادگیری رفتار اجتماعی مناسب می تواند به ما به عنوان فردی کمک کند تا سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی را به دست آوریم که می تواند به ما کمک کند تا به طور مؤثرتری در جامعه ادغام شویم. اگر نتوانیم رفتارهای اجتماعی را بیاموزیم ، ممکن است در موقعیت های اجتماعی دچار مشکل شویم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.