دانلود مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 آگوست 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
80
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
761 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان

دانلود مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان

مختصات

نوع فایل پرسشنامه ورد قابل ویرایش می باشد . چیو و هنری مقیاس اضطراب ریاضی برای کودکان را -بر اساس مقیاس درجه بندی اضطراب ریاضی- فرم کوتاه MARS-R که توسط بلیک و پارکر ساخته شده بود- تنظیم کردند.

این مقیاس متشکل بر 22 عبارت کوتاه است؛ که فعالیت های مرتبط با ریاضی را تشریح می کند.روایی و پایایی، نمره گذاری، منابع دارد.

ریاضی تا چه میزان باعث ارتقا و رشد ذهن می شود

بخش زیاد و مهمی از مغز هر انسانی طی دوران بارداری رخ می دهد که با توجه به رژیم های غذایی مادر که می گیرد و مصرف قرص های ویتامین و مراقبت بستگی دارد. بخشی دیگری از رشد و ذهن انسان در دوران کودکی شناخته و رشد می کند با توجه به بازی های کودکانه و کارهای کودک در هر زمانی کارایی ذهن شناخته و به وجود می آید. کودک با این بازی ها مهارت هایی می آموزد که برای آینده آن مفید است و دیگر چیزی که در کودکی می تواند بر تکامل هوش و ذهن کودکان تاثیر بگذارد آموزش ریاضی و استفاده از آن است برای محاسبات می توان از آموزش های ذهنی استفاده کرد چون در محاسبات ذهنی هم نیمکره چپ و هم نیمکره راست مغز درگیر هستند و باعث تکامل دو نیمکره می شود بعضی از بازی هایی که به صورت اشکال هندسی و ریاضیات هستند و به عنوان بازی های هوش شناخته شده اند نیز نقش زیادی در فعال کردن ذهن کودکان دارند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.