دانلود مقاله سیستم های بی درنگ توزیع شده با ترجمه


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
20 نوامبر 2016
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
885 بازدید
۴۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقاله سیستم های بی درنگ توزیع شده با ترجمه

دانلود مقاله سیستم های بی درنگ توزیع شده با ترجمه

سیستم های بی درنگ توزیع شده

چکیده

نقش شبکه های راه گزینی (سوئیچی)[1] در ارتباطات بی درنگ، از اهمیتی فزاینده برخوردار است. استانداردهای اترنت IEEE [2]، ترافیک اولویت بندی شده[3] (802.1p) و سایر مکانیزم های کیفیت سرویس[4] (801.q) را تعریف کرده است. استاندارد AFDX ( اترنت سوئیچی کاملاً دو رشته ای الکترونیک هوانوردی )[5] ، یک شبکهء بی درنگ سخت مبتنی بر اترنت سوئیچی را تعریف می کند. همزمانی ساعتی نیز سرویسی حائز اهمیت در بعضی از سامانه های بی درنگ نامتمرکز است، چون مفهومی جهانی از زمان را برای زمانبندی رویداد[6] و الزامات زمانبندی، ارائه می کند. در فرایند تعریف مدل جدید MAST2، قابلیت های مدل سازی همزمانی ساعتی اضافه شده، و عناصر شبکه توسعه داده شده است، تا سوئیچ ها و مسیریاب ها[7] را شامل شود. این مقاله مدلی برای برنامه پذیری زمانی[8] معرفی می کند که، با استفاده از شبکه های سوئیچی و مکانیزم های همزمانی ساعتی، امکان تحلیل خودکار برنامه پذیری (زمانی) را برای کاربردهای نامتمرکز، فراهم می نماید.

 

کلمات کلیدی: زمان واقعی (بی درنگ)[9]، سامانه های توزیع شده (نامتمرکز)[10]، مدل سازی[11]، سوئیچ های شبکه[12]، همزمانی ساعتی[13]

1.مقدمه    

MAST ( مجموعهء مدل سازی و تحلیل برای کاربردهای بی درنگ)[14][7,14] مدلی را تعریف می کند برای توصیف رفتار زمانبندی سامانه های بی درنگی که برای تحلیل پذیری از طریق تکنیک های تحلیل برنامه پذیری طراحی شده اند. MAST همچنین مجموعه ای از ابزارهای منبع باز[15] را برای انجام تحلیل برنامه پذیری یا دیگر تحلیل های مربوط به زمانبندی، فراهم می کند؛ با این هدف که اولا،ً توانایی یا عدم توانایی جوابگویی سامانه به نیازهای زمانبندی خود را ارزیابی کند، وثانیاً، از طریق تحلیل حساسیت[16]، میزان نزدیکی یا دوری سامانه از جوابگویی به نیازهای زمانبندی خود را نیز ارزیابی کند.

دانلود مقاله سیستم های بی درنگ توزیع شده با ترجمه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.