دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط خانواده و نوجوان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
24 می 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
128
تعداد صفحات
52
دسته بندی
تعداد بازدید
488 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ ریال

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط خانواده و نوجوان عنوان فایلی است که به نحوه رابطه والدین و فرزندان اختصاص دارد این فایل به صورت کامل و جامع تمامی مفاهیم لازم را در خود جای داده است و شما می توانید بی نیاز از هر فایل دیگری از آن در جهت انجام تحقیقاتتان استفاده نمایید

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط خانواده و نوجوان

از ویژگی های این فایل این است که فرمت آن ورد قابل ویرایش است و تمامی مفاهیم را در بر دارد و در 52 صفحه به صورت کامل تنظیم شده است. در این فایل پیشینه تحقیق به صورت داخلی و خارجی نیز موجود می باشد لازم به ذکر است عزیزان همراه می توانید از پرسشنامه های موجود در سایت نیز استفاده نمایید .

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط خانواده و نوجوان

قسمت هایی از متن فایل خانواده 

کارشناسان و مسؤولان سخت کوش با پژوهش و مطالعات بسیار ، راه حل را ، آموزش دادن و بالا بردن سطح آگاهی اولیا و هم چنین مربیان دانسته اند و نسبت به انجام این امر مهم همت گماشته اند تا بتوانند از میزان تعارضاتی که در هر خانواده ، بین خود اولیا و یا اولیا با کودکان و نوجوانان و حتی جوانان به وجود می آید بکاهند ( به پژوه ، 1375 ) . البته ممکن است این تعارضات در مدرسه بین اولیای مدرسه ، معلمان و دانش آموزان نیز باشد .

به هر حال ، هر چه باشد مسایل خانوادگی شامل طیف وسیعی از مسایل نظیر اختلاف بین پدر و مادر تا برخورد های غیرمعقول مانند خشونت بیش از حد ، عطوفت زیاد ، روابط اعضای خانواده با هم ، موقعیت دانش آموزان در بین اعضای خانواده ، مشکلات رفتاری والدین و بسیاری از موارد دیگر است که می تواند در کیفیت تحصیلی فرزند مؤثر باشد . بنابراین می توان قسمتی از شکست تحصیلی را به مشکلات خانوادگی نسبت داد ( اکبری ، 1385 ) .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.