دانلود مبانی نظری در مورد مدیریت زمان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
21
دسته بندی
تعداد بازدید
653 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ ریال

همه می‌دانیم که ضعف در برنامه ریزی و مدیریت زمان، می‌تواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند؛ البته گاهی هم به اشتباه، چالش‌ها و مسائل دیگر خود را به ضعف در مدیریت زمان نسبت می‌دهیم در این فایل تمامی تعاریف  گنجانده شده است با دانلود مبانی نظری در مورد مدیریت زمان می توانیم به این موضوع بپردازیم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زمان

فایل دارای 21 صفحه ورد قابل ویرایش با منابع جدید و پیشینه تحقیق که به تمام جوانب موضوع به صورت تخصصی پرداخته است.

دانلود مبانی نظری در مورد مدیریت زمان

سه بعد مدیریت زمان را مشخص کردند، برنامه ریزي کوتاه مدت، برنامه ریزي بلند مدت و رویکرد و گرایش زمانی. برنامه ریزي کوتاه مدت به عنوان فعالیت هاي مدیریت زمان بین قالب زمانی روزانه یا هفتگی توصیف می شود و فعالیت هایی مانند تنظیم و مشخص کردن اهداف در ابتداي روز، برنامه ریزي و اولویت بخشی به فعالیت هاي روزانه و ایجاد لیست هاي انجام کار را دربر می گیرد. برنامه ریزي بلندمدت به اهداف طولانی برمی‌گردد و داراي عادت ها و رفتارهاي کامل و خوب سازماندهی شده است. در مقابل و در تضاد با این مقوله‌هاي رفتاري مدیریت زمان، بریتون و تسر، همچنین بعد سوم مدیریت زمان را که مربوط به درك افراد و نگرش هاي آنها درباره مدیریت زمان و شبیه ساختار کنترل دریافت شده در طول و گذر زمان بود را توصیف کردند.

کمبود زمان ممکن است به دلیل مشکل در اولویت بندی کارها و فعالیت‌ها باشد. گاهی اوقات، ممکن است احساس کنیم که حجم فعالیت‌ها زیاد است  و نمی‌دانیم که بهتر است کدام را به نفع کدام کنار بگذاریم. یا کدام را در اولویت قرار دهیم. من می‌خواهم درس بخوانم و بهترین معدل را در پایان دوره کارشناسی بگیرم. دغدغه‌ی کنکور ارشد را هم دارم و می‌بینم فرصت کافی برای آن ندارم. شنیده‌ام که پس از دوران دانشجویی فرصت مطالعه خیلی کمتر است و دلم می‌خواهد از همین دوران برای یادگیری و توسعه دانش خودم هم استفاده کنم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.