دانلود رایگان تحقیق نشانه های آخرالزمان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
31 جولای 2017
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
0
دسته بندی
تعداد بازدید
709 بازدید
رایگان

با سلام و احترام خدمت همه ی شما محققان و منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) امروز با دانلود رایگان تحقیق نشانه های آخرالزمان در خدمت شما هستیم فایلی که به نشان های ظهور حضرت مهدی (عج) که در منابع و سخنان بزرگان اسلامی مطرح شده است پرداخته شما می توانید هم اکنون این فایل را به صورت رایگان دریافت نمایید

دانلود رایگان تحقیق نشانه های آخرالزمان

فرمت تحقیق حاضر با ورد قابل ویرایش تنظیم شده است که شما می توانید نسبت به ویرایش آن نیز اقدام نمایید

دانلود رایگان تحقیق نشانه های آخرالزمان

مقدمه ای از تحقیق نشانه های ظهور

حضرت علی (ع ) از آغازین ایام حیات، در محضر رسول خدا (ص) بود و از دریای علم ایشان خوشه بر می‌ چید. به تصریح آن امام همام ، نبی خاتم (ص) در لحظات آخرین زندگی پرخیر خویش ، هزار دروازه علم را برای ایشان گشودند که از هر یک از آنها هزار در دیگر گشوده شد. بنابر شرایطی که حضرت علی (ع) در آن می‌ زیستند بیش از دیگر اهل بیت (ع) به تصویر و ترسیم آینده ، گاه نزدیک و گاه دور پرداختند.

از مشهور ترین پیش‌ گویی‌ های ایشان که به سرعت ، راستی آن بر مخاطبان عیان شد، ماجرای جنگ نهروان با خوارج بود که فرمودند: « از شما کمتر از ده تن کشته خواهد شد و از ایشان کمتر از ده تن زنده خواهند ماند ». این عبارت پیش از آغاز نبرد بیان شد و اندکی پس از خاتمه نبرد، شمارش شهدای سپاه و فراریان خوارج ، حاضران را متحیر نمود. گاه نیز در روایات علوی صحبت از آینده نه چندان دور است ؛ برای نمونه از این دست می‌ توان به پیش‌ گویی امیر مؤمنان (ع) درباره حمله مغول به سرزمین‌ های اسلامی یاد کرد که با استناد به همین روایت و با درایت و حزم خواجه نصیر الدین طوسی، جامعه شیعیان کم ترین آسیب را در این فتنه متحمل شد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.