دانلود تحقیق در مورد ورزش پینگ پنک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
Word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
9
دسته بندی
تعداد بازدید
1275 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود تحقیق در مورد ورزش پینگ پنک که امروز در سایت مقاله یک برایتان بار گذاری کرده ایم به ویژگی ها و نحوه انجام این باری اختصاص دارد این فایل در چندین صفحات به موضوع پرداخته است که در ذیل بیشتر با ویژگی‌های این فایل آشنا خواهید شد

دانلود تحقیق در مورد ورزش پینگ پنک

نوع فرمت این فایل ورد قابل ویرایش است که در ۹ صفحه به جنبه های مختلف موضوع پرداخته است.

دانلود تحقیق در مورد ورزش پینگ پنک

مقدمه

تاريخ پيدايش تنيس روي ميز در ايران به حدود سال 1318-1317 باز مي گردد که توسط خارجيان مقيم خوزستان به ويژه انگليسيها در ايران معرفي شد. در سال 1320 و يکي دو سال بعد از آن در شهر هاي آبادان و مسجد سيليمان و ديگر شهرهاي جنوبي ايران مسابقات تنيس روي ميز با شرکت ايراني ها و خارجيان مقيم ايران برگزار شد . در سال 1325 بعد از اينکه پينگ پنگ در بيشتر شهرهاي ايران طرفداراني پيدا کرد فدراسيون تنيس روي ميز کشور تاسيس شد و از سال 1332 تا کنون مسابقات قهرماني کشور بجز چند دوره همه ساله برگزار شده است .

تاریخچه

فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در سال 1962 در گردهمایی بین المللی که در برلین تشکیل شده بود با حضور کشورهای انگلیس، سوئد، مجارستان، هند، آلمان، دانمارک، چکسلواکی، استرالیا و ولز تأسیس شد. اولین دوره رقابت های قهرمانی جهان یک سال بعد در کشور انگلستان برگزار شد.

در سال های اولیه رقابت های جهانی تا حدود دهه پنجاه میلادی تیم های مجارستان، انگلیس، چکسلواکی و تیم های اروپایی بر سایر تیم ها برتری داشتند ولی با پیشرفت این رشته ورزشی در شرق آسیا و ورود ژاپن، چین، تایوان و کره جنوبی به این رقابت هاريال برتری ژاپنی ها و بعدها کره ایها و چینی ها به حدی رسید که امروزه در رقابت های جهانی و المپیک تمامی رویدادهای این ورزش با برتری ورزشکاران این کشورها به پایان می رسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.