دانلود تحقیق شناسایی آسیب های رفتار سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ایرانیان و دلایل ظهور


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
7 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
8
دسته بندی
تعداد بازدید
1291 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با عرض سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود تحقیق شناسایی آسیب های رفتار سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ایرانیان و دلایل ظهور در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق شناسایی آسیب های رفتار سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ایرانیان و دلایل ظهور

دانلود تحقیق شناسایی آسیب های رفتار سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ایرانیان و دلایل ظهور

قسمتی از متن فایل

مقدمه

از جمله مهم ترین عوامل رشد و ترقی هر پدیده ای، شناسایی آسیب ها و رفع آن برای تداوم حیات آن پدیده است. انقلاب شکوهمند اسلامی با گذشت نزدیک به سه دهه از حیات پربرکت خود، همچنان به حرکت بالنده خود ادامه می دهد. این تحقیق تلاش دارد به آسیب های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی  که در صورت بروز می تواند مشکلات و خطراتی را برای انقلاب به وجود آورد ـ و الزاماً همه آنها در حل حاضر وجود ندارد ـ نیازهای انسان موتور محرکه تمامی فعالیتهای او هستند اما همواره این نیازها به‌راحتی برآورده نمی‌شوند بلکه موانع بسیاری سد راه این مساله قرار می‌گیرند و طبعا به تناسب شدت مانع، نیروی بیشتری برای دفع آن لازم است که حادترین شکل آن در اجتماعات انسانی در قالب انقلاب صورت می‌گیرد.

عوامل به وجود آورنده انحراف و کجروی در جوامع مختلف یکسان نیست و مناطق از نظر نوع جرم، شدت و ضعف، تعداد، و نیز از نظر عوامل متفاوت هستند.از جمله مهمترین موانع بر سر راه برآورد نیازها، اولا عدم درک درست این نیازمندیها و ثانیا عدم تشخیص صحیح راهکارهای بیرونی برای هدایت تلاشها در راستای دستیابی به نتیجه مطلوب (برآورد نیاز) است.اعتقادات مذهبی، باورهای ایدئولوژیک، ساختار روانی فرد و جامعه، نوع جامعه پذیری سیاسی و… در زمره عوامل بروز رفتار سیاسی هستند. رفتار سیاسی هر نوع و هر شکلی که داشته باشد، قصد تاثیرگذاری بر نتایج امور حکومتی ریز و درشت جامعه را دارد و با هر انگیزه و منشایی که بروز یابد، اساسا معطوف به قدرت و ملزومات آن است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.