تحقیق گیاه بابا آدم


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
17 اکتبر 2018
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1301 بازدید
رایگان

با درود سلام به همراهان همیشگی سایت مقاله یک با تحقیق گیاه بابا آدم در خدمت شما هستیم.

تحقیق گیاه بابا آدم

ویژگی های فایل:

فرمت فایل ورد و دارای 6 صفحه می باشد.

تحقیق گیاه بابا آدم

بخشی از متن تحقیق

ریشه گیاه Arctium lapp یایک معجزه برای سلامتی انسان محسوب می شود.این گیاه که معمولا در باتلاق ها رشد می کند از قسمت ریشه و برگ و دانه و حتی میوه برای انسان قابل مصرف است.اثرات آن بسیار است اما از خواص بابا آدم می توان به محرک های گوارشی، آلترناتیو، ضد mutagenic و خواص دیورتیک و دیافراثمی اشاره کرد. بابا آدم از بهترین فیبر های رژیمی است که خواص بیوتیکی بسیار بسیار قدرتمندی دارد.

هم چنین این گیاه می تواند حساسیت به انسولین و سطح قند خون را کاهش دهد و در کم کردن وزن به افراد چاق کمک می کند. این گیاه خاصیت سم زدایی دارد و می‌تواند بسیاری از التهاب های پوستی، آکنه و اگزما را درمان کند.

این گیاه ادرار آور بسیاری از بیماری های مربوط به مفاصل و استخوان ها را هم درمان می‌کند. جوشانده ریشه گیاه بابا آدم درد نقرس، سیاتیک و کمر درد را از بین می ‌برد.

بابا آدم را به نام های دیگر می توان شناخت فیل گوش یا آراقیطوان این گیاه، علفی شکل بوده و دو ساله است که به صورت وحشی در آسیا و اروپا می روید ساقه این گیاه شبیه پوست مار و برگ های آن پهن، خشن و کرکدار است.

این گیاه در طب سنتی جایگاه خاصی دارد؛ با ما همراه باشید تا درباره خواص درمانی و پزشکی گیاه بابا آدم بیشتر بدانید. این گیاه در برخی از مناطق مرطوب و معتدل ایران می روید در حقیقت ریشه این گیاه است که خاصیت درمانی دارد. پوست ریشه بابا آدم قهوه‌ای، مغز آن سفید و طعمی شیرین، ولی بویی نامطبوع دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.