تحقیق مدیریت خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
24 جولای 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
32
دسته بندی
تعداد بازدید
903 بازدید
۲۵,۰۰۰ ریال

با سلام و درود به همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با تحقیق مدیریت خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس در خدمت شما هستیم.

تحقیق مدیریت خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس

فرمت فایل ورد قابل ویرایش می بشاد و دارای 32 صفحه است.

تحقیق مدیریت خلاق در سازمان های نظامی بر اساس تجارب دوران دفاع مقدس

قسمتی از متن

شناخت ویژگی‌ های رفتاری فرماند هان و مدیران جنگ که متأثر از مکتب حیات‌ بخش اسلام می‌باشد، ‏تعریف و فرایند جدیدی از خلاقیت و نوآوری را ترسیم می‌کند که با رویه‌های قبلی که سایر اندیشمندان به ‏آن اعتقاد دارند و در کتاب‌ ها و مقالات خود به آنها اشاره نموده‌اند، متفاوت بوده، باب جدیدی را در نگرش به ‏خلاقیت فراروی ما قرار می‌دهد.

در هشت دفاع مقدس که دلاوری و فداکاری ملتی که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند رشادت و شهادت را پیموده و دشمن را در رسیدن به هدف خود ناکام گذاشته اند. جنگ هشت ساله ایران و عراق دومین موج  اتحاد و حرکت مردمی را در پی داشت که برای آزاد زندگی کردن بهای بسیاری پرداخته بودند. ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

مرز های جنوب و غرب کشور هر چند تا دیر زمانی به قربان گاه پاک ترین فرزندان این دیار بدل گشت، ولی ایمان و قدرت روح والای آنان، این خاک را به مکانی مقدس تبدیل کرد که تا امروز سایه حضورشان در آن جا موج می زند و خاک، عطر خود را از وجود آنان وام دارد. یکی از جلوه  های معنوی در جنگ حالت تضرع و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بوده است. دفاع مقدس فرصتی برای زیباترین مناجات ها و دعا ها بوده است. در کنار نماز و قرآن دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان نگه می داشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.