تحقیق برنامه های تقویت سهمی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
29 سپتامبر 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
547 بازدید
رایگان

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی با تحقیق برنامه های تقویت سهمی در خدمت شما عزیزان هستیم.

تحقیق برنامه های تقویت سهمی

ویژگی های فایل: فرمت این فایل ورد قابل ویرایش می باشد و دارای 5 صفحه است.

تحقیق برنامه های تقویت سهمی

قسمتی از متن فایل

در برنامه‌های تقویت سهمی، تقویت فقط به تعدادی از پاسخ‌های آزمودنی ارائه می‌شود. برنامه‌های تقویت سهمی، معرف نوعی از برنامه تقویت هستند که اکثر جانداران در طبیعت بر طبق آن رفتار می‌کنند. علاوه بر این، در این برنامه‌ها، میزان پاسخ حیوان، سخت تحت تأثیر تغییرات محیطی است. از اینرو، این شیوه‌ها را می‌توان نوعی فشارسنج طبیعی برای سنجش تأثیرات تشعشع، داروها، خستگی و سایر متغیرها در عملکرد جاندار دانست.

در ساختار روانی هر انسانی وقتی بدون هیچ زحمتی و با توجه به شانس چیزی رو بدست آورده باشد به تقویتی رسیده که همیشه به دنبال آن می باشدو مانند قماربازی که اگر یک بار در این بازی ببرد همیشه به دنبال پیروزی دوباره است و تا از دست رفتن تمام دارایی خود شرط بندی می کند. به همین دلیل در زندگیمان باید مراقب باشیم تا فرزندان خود را تقویت سهمی نکنیم. مانند کودکی که از مادر خود بخواهد تا او را در آغوش گرفته و بغل کند وقتی به درخواست او بله بگویید در آن فرزند یک تقویت سهمی را به وجود آورده اند پس در این لحظه نباید کودک خود را در آغوش بگیرد یا باید همیشه باید این کار را انجام بدهد. وقتی تقویت سهمی در کسی شکل گرفته باشد باعث می شود همیشه به دنبال پاداش باشد .

 یک نوع شرطی سازی کنش گر وجود دارد که رفتاری است که از طرف جانداران صادر می شود در این شرطی سازی یک رفتار ارادی تصادفی رخ می دهد که اثرلت مطلوب آن فراوانی رفتار را افزایش و اثرات نامطلوب آن فراوانی زفتار را کاهش می دهد یا شاید پاسخ بر محیط تاثیری نداشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.