پرسشنامه نگرش به خدمات مشاوره


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1154 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان سایت مقاله یک با پرسشنامه نگرش به خدمات مشاوره در خدمت شما هستیم.

پرسشنامه نگرش به خدمات مشاوره

ویژگی های پرسشنامه:

پرسشنامه ای کامل با 22 سوال است مولفه های آن ، روایی و پایایی آن  مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنیدپرسشنامه نگرش به خدمات مشاوره.

اين پرسشنامه از سه مولفه تحصيلي (شامل سوالات 1 تا 8 )، شغلي(شامل سوالات، 9 تا 13) ‌ و رواني(شامل سوالات 14 تا 22) تشكيل شده است. طيف گزينه ها به صورت خيلي زياد، زياد، متوسط،‌كم و خيلي كم مي باشد.

پرسشنامه نگرش به خدمات مشاوره

قسمت هایی از متن

طلاق معضلی است که در تمام جوامع وجود دارد و متاسفانه رو به افزایش می باشد این معضل گریبان خیلی از جوانان را گرفته که برای پیش گیری از این معضل خانواده ها باید به فکر چاره ای باشند چون خیلی از خانواده ها تا به مشکلی برخورد نکرده باشند به فکر چاره نیستند. و ازدواج یکی از باارزش ترین وقایع در زندگی است و از جانب تمامی ادیان مورد تاکید واقع شده است. مخصوصا در دین اسلام ازدواج به عنوان یکی از ارکان دین معرفی شده است در فرهنگ ما ایرانیان ازدواج سنتی خوشایند است که هم خانواده ها و هم پسر و دختر آن را دوست دارند و انتظار دارند که در سن و موقعیت مناسب ازدواج کنند.

ازدواج در حال رسیدن به استقلال با خود مسئولیت هم دارد با تشکیل خانواده، جوان تنها خود را فردی از خانوادخ اولیه اش نمی داند و می بیند کخ خود تشکیل دهنده و بوجود آورنده یک خانوار جدیدی می باشد. ای مورد در هر جوانی احساس خوشحالی و افتخار دارد و هم این اضطراب را با خود به همراه دارد که آیا این خانواده جدید با فرهنگ متفاوت و طرز فکرهای متفاوت می توانند خانواده ای با تفاهم و توافق در جامعه باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.