پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
4 نوامبر 2016
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
1996 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان عزیز با پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک در خدمت شما هستیم فایلی که میزان الکترونیکی بودن بازاریابی بانک را ارزیابی می کند .

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک  

پرسشنامه ای کامل جهت بازاریابی الکترونیکی بانک در پارمترهای مختلف به بررسی می پردازد.فایل پرسشنامه pdf می باشد.این پرسشنامه جز پرسشنامه های استاندارد در مورد بازاریابی بانکها می باشد که شما می توانید در تحقیقات خود از آن استفاده نمایید پارامتر ها ، نمره ه گذاری و ویژگی های یک پرسشنامه استاندارد را نیز دارا می باشد

پرسشنامه بازاریابی الکترونیکی بانک

بخش اول پرسش نامه : از مهمترین مراحل و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی در بانکها، مرحله “ایجاد روابط متقابل و مفید با مشتریان ” می باشد. اهمیت این عامل، بخاطر وابستگی مشتریان به سیستم بانکداری سنتی و آشنایی کمتر آنها با محیط وب سایت می باشد. این عامل در قالب هفت پارامتر ) با عنوان هفت-سی ( بیان می شود. این هفت پارامتر عبارتند از :

بخش دوم پرسش نامه : این بخش مربوط به عامل مهم و تاثیر گذار در مرحله اجرای بازار یابی الکترونیکی بانک ها یعنی “روش هاي ” ابزار اجراي اين روش ها ” می باشد. روش های بازاریابی الکترونیکی به واسطه و بازاريابي الكترونیكي” ابزار ها یی اجرا می شوند که در سیستم بانک داری اینترنتی، این روش ها و ابزار های آنها که از بررسی سایت حدود 22 بانک معتبر دنیا و موفق در زمینه بازاریابی الکترونیکی و بانک های دولتی و خصوصی داخلی استخراج شده اند، عبارتند از :

بخش سوم پرسش نامه: این بخش به منظور آزمون فرضیات تحقیق، طراحی شده است. فرضیات تحقیق، در ارتباط با نوع و میزان رابطه متغیرهای “هفت-سی”، بعنوان متغیرهای مستقل یا توضیحی با متغیر ” بازاریابی الکترونیکی در بانک ….” به عنوان متغیر اصلی یا وابسته، تدوین شده است. لذا خواهشمند است سوالات جدول زیر را که بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت طراحی شده است با ضربدر پاسخ فرمایید :

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.