پاورپوینت در مورد ويژگي کودکان تيزهوش


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
24
دسته بندی
تعداد بازدید
655 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت همراهان سایت مقاله یک با پاورپوینت در مورد ويژگي کودکان تيزهوش در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت در مورد ويژگي کودکان تيزهوش

ویژگی های فایل پاورپوینت قابل ویرایش است و دارای 24 عدد اسلاید کامل می باشد.

پاورپوینت در مورد ويژگي کودکان تيزهوش

قسمتی از متن فایل

کودکان تيز هوش از جمله نعمت ها يي هستند که در جامعه ما متولد مي شوند، رشد مي کنند و نقش مهمي در توسعه ي کشور دارند. براي آشنايي بيشتر با ويژگي ها ي اين کودکان و نحوه ي تربيت آنها ، خواندن مطالب زير مي تواند سود مند باشد.در اینجا به بعضی از ویژگی ها یی كه در غالب كودكان تیزهوش در سنین قبل از مدرسه قابل مشاهده است و می تواند برای پدران و مادران تا حدودی ملاك ارزیابی قرار بگیرد به شرح زیر اشاره می شود کودکان تيز هوش از جمله نعمت هايي هستند که در جامعه ما متولد مي شوند، رشد مي کنند و نقش مهمي در توسعه ي کشور دارند.

براي آشنايي بيشتر با ويژگي هاي اين کودکان و نحوه ي تربيت آنها، خواندن مطالب زير مي تواند سودمند باشد.در اینجا به بعضی از ویژگی هایی كه در غالب كودكان تیزهوش در سنین قبل از مدرسه قابل مشاهده است و می تواند برای پدران و مادران تا حدودی ملاك ارزیابی قرار بگیرد به شرح زیر اشاره می شود .

باور غلطی که خیلی از والدین دارند این است که فکر می کنند که تا قبل از مدرسه رفتن فرزندانشان نمی توان تیز هوش بودن و نبودن آن را تشخیص داد کودکانی که باهوش باشند از همان اول مشخص است. یکی از خصوصیات کودک باهوش این است که نسبت به کودکان دیگر کمتر ما خوابد و مدام اطراف خود را زیر نظر دارد و می تواند صداهای اطراف خود را تقلید کند. در تعریف کودک تیز هوش تناقض هایی وجود دارد در واقع نمی توان تعریف دقیقی از این واژه گفت و تعریف پدر و مادرها در مورد کودک تیزهوش متفاوت است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.