پاورپوینت ورزش فوتبال


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1237 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت همراهان با پاورپوینت ورزش فوتبال در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت ورزش فوتبال

ویژگی های فایل: پاورپوینت حاضر دارای 16اسلاید کامل و جامع و زیبا می باشد.

پاورپوینت ورزش فوتبال

قسمتی از متن فایل

برای درس ورزش

  • فوتبال یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان استکه توسط دو تیم یازده نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن انجام می‌گیرد. یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسط سرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود.
  • قدمت فوتبال به چندین سدهٔ پیش از میلاد و به چین بازمی‌گردد که به تدریج در یونان و روم نیز رواج می‌یابد. فوتبال مدرن امروزی نیز در سال ۱۸۶۶ در مدارس انگلستان شکل‌گرفت و به تدریج گسترهٔ پراکندگی آن همهٔ جهان را زیر پوشش خود قرارداد. با شکل‌گیری سازمان فیفا در سال ۱۹۰۴ و ایجاد رقابت جام جهانی فوتبال، این ورزش بسیار گسترده‌تر شدقدمت فوتبال به چندین سدهٔ پیش از میلاد و به چین بازمی‌گردد که به تدریج در یونان و روم نیز رواج می‌یابد. فوتبال مدرن امروزی نیز در سال ۱۸۶۶ در مدارس انگلستان شکل‌گرفت و به تدریج گسترهٔ پراکندگی آن همهٔ جهان را زیر پوشش خود قرارداد. با شکل‌گیری سازمان فیفا در سال ۱۹۰۴ و ایجاد رقابت جام جهانی فوتبال، این ورزش بسیار گسترده‌تر شد.
  • 90 تا 120 متر طول زمین فوتبال و 45 تا 90 متر عرض زمین فوتبال است. بازی فوتبال در دو نیمه 45 دقیقه ای برگزار می شود که در بازی های رفت و برگشت بعضی وقت ها به وقت اضافه و پنالتی نیز کشیده می شود. فوتبال دارای قوانینی است که نمی شود بر خلاف آن ها عمل کرد سازمان فیفا علاوه بر ورزش فوتبال نهاد رسمی ورزش های همچون فوتسال و فوتبال ساحلی نیز است
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.