پاورپوینت هوش هیجانی و مولفه های آن


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
876 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام ورود شما را به سایت مقاله یک خوش آمد می گوییم با پاورپوینت هوش هیجانی و مولفه های آن در خدمت شما هستیم در این پاورپوینت در مورد توانایی درک و نحوه مدیریت احساسات توضیح داده شده است در ادامه با جزییات بیشتری از این فایل آشنا خواهیم شد.

پاورپوینت هوش هیجانی و مولفه های آن

از جمله ویزگی های فایل حاضر دارا بودن فرمت پاورپوینت و قابل ویرایش می باشد و تعداد اسلایدهای آن 10 عدد می باشد.

پاورپوینت هوش هیجانی و مولفه های آن 

قسمتی از متن فایل

هوش هیجانی شامل پنج مهارت می باشد: 1- خودآگاهی یا آگاهی از خویشتن، 2- خودتنطیمی 3- انگیزش یا خود انگیزشی 4-همدلی 5- مهارت اجتماعی

 کسایی که دارای هوش هیجانی بالایی هستند افرادی هستند که پاداش های کوچک را برای به دست آوردن پاداش های بزرگ تر نادیده می گیرند و استرس و ناراحتی به خود راه نمی دهد و به خاطر اشتباهات گذشته قدرت استدلال خود را از بین نمی برند و در شرایط مختلف می توانند امید را در خود نگه دارند و با دیگران همدل هستن و احساسات دیگران را خوب درک می کنند و در برابر حل مشکلات پایداری داشته و در همه حال انگیزه خود را حفظ می کنند.

هوش هیجانی کمک به رابطه ها می کند که چگونه با دیگران مراوده می کنیم و در روابط و احساسات خود را کنترل می کنیم بسته به هوش هیجانی ما دارد کسایی که دارای هوش هیجنی هستند همدلی و همراهی بیشتری با دیگران دارند و تصمیمات بهتری می گیرند این افراد همیشه توسط دیگران تحسین می شوند. در اواخر دهه 80 هوش جدیدی پدیدار شد که امکان موفقیت و رشد اجتماعی در روابط اجتماعی را امکان پذیر کرد.
کسایی که دارای هوش هیجانی پایینی هستند در اکثر مواقع گرفتار جر و بحث های متعدد هستند، به احساسات دیگران توجه نمی کنند، همیشه فکر می کنند دیگران زیادی حساسند از شنیدن نقطه نظر دیگران سرباز می زنند اگر اشتباهی انجام بدهند دیگران را مقصر می دانند در حفظ و نگهداری دوستان خود موفق نیستند.
  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.