پاورپوینت در مورد نقش رسانه ها در زندگی انسانها


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
14 اکتبر 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
1
تعداد صفحات
39
دسته بندی
تعداد بازدید
2231 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

پاورپوینت در مورد نقش رسانه ها در زندگی انسانها همان طور که از نام آن پیداست در مورد تاثیر رسانه هایی چون اینترنت ، شبکه های اجتماعی و … بر زندگی اجتماعی انسان می باشد در ادامه جزئیات بیشتری از این فایل را مشاهده و مطالعه می کنید با ما همراه باشید .

 پاورپوینت در مورد نقش رسانه ها در زندگی انسانها

این پاورپوینت با دیزاین زیبا در 39 اسلاید تهیه و تنظیم شده است که تمامی جوانب موضوع در آن گنجانده شده شما می توانید هم اکنون نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.

 پاورپوینت در مورد نقش رسانه ها در زندگی انسانها

مقدمه

امروزه همه ی ملل و جوامع مختلف با انقلاب بزرگی در فناوری اطّلاعات و ارتباطات مواجه شده است واین فناوری بر همه ی جنبه های زندگی آنان اثر گذاشته است.تلفن همراه یا گوشی همراه :وسیله ای ست برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی با سرعتی بسیار زیاد به فرد گیرنده برسد. امروز نسل گوشی های هوشمند به بازار آمده است که دیگر تمامی فعالیت های انسان را در خود گنجانده است خیلی از افراد که قبلا به دوربین عکاسی دسترسی نداشته اند امروزه با این موبایل هر فرد یه دوربین عکاسی نیز به همراه دارد .

رسانه های نوپدید و شبکه های اجتماعی بر خط بدون شک انقلابی در زندگی همه ی ما انسان ها محسوب می شود آن چنان زندگی در حال حاضر تحت الشعاع این شبکه ها قرار دارد که نمی توان تاثیر آنها را نادیده گرفت امروز به مدد این رسانه هزاران نوع از فعالیت های بشری را می توان در لحظه در دسترس داشته باشیم . کتاب های دانشمندان ، تصاویر جهانی ، تاریخچه های ادیان و … را می توان نمونه ی کوچکی از مزایای این شبکه ها و رسانه ها بر شمرد هر چند این شبکه ها مزایایی دارد معایبی نیز برای این شبکه ها متصور است که اگر نادیده گرفته شود می تواند نسلی را به نابودی بکشاند .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.