پاورپوینت برنامه ریزی کیفیت آموزش و سطح تصمیم گیری


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
29 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
774 بازدید
۴۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با پاورپوینت برنامه ریزی کیفیت آموزش و سطح تصمیم گیری در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت برنامه ریزی کیفیت آموزش و سطح تصمیم گیری

فرمت فایل پاورپوینت می باشد و دارای 19 اسلاید کامل همراه با منابع است.

19 اسلاید کامل با منابع

پاورپوینت برنامه ریزی کیفیت آموزش و سطح تصمیم گیری

قسمتی از متن فایل

از برنامه ریزی آموزشی تعاریف متفاوتی ارائه شده است. بعضی از برنامه ریزان معتقدند که فرایند برنامه ریزی بعد از تعیین هدفها و سیاستهای کلی نظام آموزشی آغاز می شود. چنانکه (Edgar Faure) و همکارانش وظایف و ماموریت فعالیتهای آ.پ را در سه مرحله تعیین کردند:

n1-سیاستگذاری های آ.پ

n2-تعیین راهبردهای آ.پ

n 3-برنامه ریزی آ.پ

موانع و محدودیت ها و مشکلاتی که بر سر راه پیشرفت قرار دارد یکی از مبانی برنامه ریزی آموزش و پرورش می باشد و راهکارهایی برای برداشتن آنها صورت گرفته است. یکی از مشکلات توسعه آموزش و پرورش از قدیم ساختن مدارس و وزارت فرهنگ قدیم و نظام وارداتی آموزش و پرورش بوده است.

اصل واقع بینی و اصل ضمانت اجرائی دو اصل از اصول برنامه ریزی آموزش و پرورش می باشند. این اصول در برنامه ریزی آموزشی دخالت داشته اند. طرح هایی وجود دارند که در برنامه آموزش و پرورش دوره های سوم، چهارم و پنجم برای ایجاد شرایط کار و افزایش حقوق معلمان و رفاه و آسایش زندگی کارمندان آموزشی منظور شده است. تقویت و حمایت از فعالیت های تحقیقاتی یکی از زیر بناهای پیشرفت آموزش و پرورش است. در این زمینه گرایش های مثبتی در برنامه پنجم به چشم می خورد. این اقدامات به منزله پیشگامی در مورد ارتقای سطح کیفیت آموزش و پرورش هستند.

برنامه ریزی آموزش و پرورش تا به امروز به رشد و تقویت بازوی کیفیتی پرداخته است در طرح های آموزشی جلوه های رشد کمیتی را به روشنی خواهیم دید.برنامه های چهارم و پنجم در زمینه های بهبود کیفیتی تاکیدهای زیادی کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.