پاورپوینت الکتروفورز در ژنتیک و کلوئید ها


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
26 جولای 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
771 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با درود و سلام به همراهان سایت مقاله یک با پاورپوینت الکتروفورز در ژنتیک و کلوئید ها در خدمت شما هستیم.

پاورپوینت الکتروفورز در ژنتیک و کلوئید ها

فرمت فایل پاورپوینت می باشد و دارای 11 اسلاید است.

پاورپوینت الکتروفورز در ژنتیک و کلوئید ها

قسمتی از متن

توماس گراهام عبور مواد از غشای تراوا  را امتحان کرد و فهمید گروهی در مواد از غشای عبور می کنند وگروهی عبور نمی کنند که این گروه همان کلوئید ها نامیده شدند.

در کل و به طور معمول کلوئید به انجام مراقبت های پزشکی نیاز ندارد، اگر گوشت اضافه به رشد خود ادامه دهد و علائمی از خود نشان دهد برای از بین بردن کلوئید برای عمل جراحی باید با پزشک خود مشورت کرده کلوئید ها اصولا خوش خیم هستند اما بعضی وقت ها رشد بی رویه آن ممکن است نشانه سرطان پوست باشد وقتی که پزشک کلوئید را تشخیص داد ممکن است برای رد کردن احتمالات خود نیاز به بیوپسی انجام شود بیوپسی نمونه کوچک از بافت از منطقه ی آسیب دیده می باشد و بررسی آن برای تشخیص سرطان می باشد.

زمانی که پوست بدن از آسیب دیدگی بهبود می یابد یک جای زخم در روی پوست باقی می ماند. بعضی وقت ها پاسخ پوست به جراحت باعث شکل گیری بافت می شود و این واکنش پوست منجر به تشکیل جای زخم می شود که بسیار گسترده تر از از محل آسیب دیده است. گوشت اضافه افزایش خوش خیم بافت اسکار است که منجر به نشان دادن جای زخم غیر طبیعی می باشد. کلوئید منجر به ایجاد شدن مشکلات زیبایی می شود این کلوئید ها با عمل جراحی می توان برداشت اما احتمال عود مجدد آن ها وجود خواهد داشت.

در اواخر دهه ی 20 و اوایل دهه ی 30 کلوئید ها رخ داد. هر چه سن بالا می رود بدن تمایل خود را به تشکیل گوشت اضافه کاهش می دهد. تشکیل کلوئید هم در مردان و هم در زنان رایج است. کلوئید معمولا در آمریکایی های آفریقایی تبار، اسپانیایی تبارها و آسیایی بیشتر رایج است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.