دانلود مقاله حفاظت اطلاعات چگونه می تواند اعتماد کارکنان را ابجاد کند


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
10
دسته بندی
تعداد بازدید
1066 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود مقاله حفاظت اطلاعات چگونه می تواند اعتماد کارکنان را ابجاد کند از جمله فایل های سایت مقاله یک است که امروز برای شما عزیزان بارگذاری کرده ایم.

دانلود مقاله حفاظت اطلاعات چگونه می تواند اعتماد کارکنان را ابجاد کند  

این مقاله 10 صفحه فایل ورد قابل ویرایش دارد منابع درون متن ندارد منابع پایانی دارد 

دانلود مقاله حفاظت اطلاعات چگونه می تواند اعتماد کارکنان را ابجاد کند

چكيده

طراحی و پياده سازی يك محيط ايمن در سازمان های مدرن اطلاعاتی يكی از چالش های اساسی در عصر حاضر محسوب می گردد.  برای بسياری از سازمان ها و موسسات اهميت و ضرورت توجه جدی به مقوله امنيت اطلاعات هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و برخی ديگر امنيت را تا سطح يك محصول تنزل داده و فكر می‌كنند كه با تهيه يك محصول نرم افزاری خاص و نصب آن در سازمان خود، امنيت را برای سازمان خود به ارمغان می آورند. در اين مقاله سعي شده است اهميت پياده سازي امنيت اطلاعات بررسي و مضرات مالي ناشي از عدم وجود بسترهاي امنيتي لازم در سازمانها مورد اشاره قرار گرفت.  همچنين مزاياي سرمايه گذاري در خصوص پياده سازي امنيت اطلاعات در سازمان ها و مزاياي بكارگيري آن مورد بررسي قرار گرفت.

  1. مقدمه

آشنايي با دانش روز در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT)، جهت بهره مندي از امكانات و فرصت هايي كه در سايه اين فناوري در اختيار بشر گذاشته شده امري ضروري است. امروزه اصطلاح با سواد به كسي اطلاق مي شود كه در اين حوزه نيز داراي اطلاعات لازم جهت تعامل و كار و استفاده از فرصت هاي فراهم شده در اين عرصه باشد.

امكان دست يابي سريع به اطلاعات مورد نظر از طريق جست وجو در بانك هاي اطلاعاتي در تمامي ساعات بدون محدوديت زماني و جغرافيايي و امكان ديدن همزمان يك سند، توسط كاربران متعدد در نقاط گوناگون، ارسال و دريافت اطلاعات به نقطه مورد نظر، گفت و گو و تبادل نظر متني، صوتي و تصويري، فرصت هايي است كه بايد از آن بهره كامل برد. رشد اين فناوري آن چنان سريع و عميق بوده كه در جاي جاي زندگي فردي و اجتماعي انسان ها، نفوذ كرده و حضور قدرت مندانه خود را به رخ ميكشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.