مقاله بررسی رابطه هوشمندسازی مدارس با پرورش خلاقیت و پژوهش مدار کردن دانش آموزان
مقاله بررسی رابطه هوشمندسازی مدارس با پرورش خلاقیت و پژوهش مدار کردن دانش آموزان
- دارای فرمت ورد
- تعداد صفحات 20
- دارای آمار و اطلاعات جداولی کامل
- بیان مسئله ، مقدمه ، روش شناسی و نتیجه گیری دارد.
- منابع درون متنی و پایانی دارد.
مقاله بررسی رابطه هوشمندسازی مدارس با پرورش خلاقیت و پژوهش مدار کردن دانش آموزان
متن ذیل متن داخل مقاله نمی باشد
ضرورت خلاقیت و بهره برداری از تکنولوژی در مدارس
امروزه مهمترین دغدغه ی دیسیپلین تحصیلی پرورشی یک دیار ، خلقت مریض خوب طرف نشو و پیشرفت سرمایه های فکری در جامعه ی بینشی و آگاهی مدار می باشد . برای آنکه همه ی گروه های مدنی زورمند باشند در حالت مؤثر در مثل این جامعه ای شراکت داشته باشند ، بایستی آموزش علیالدوام ، خلاقیت ، نوآوری و همچنین سهم بری کارآمد و سازنده ی مدنی را بیاموزند . شکل پذیری این ماجرا بایسته شرح دوباره و نوینی از طرح و راندمان دبستانها به عنوان اصلی ترین نهادهای فراگیری در اجتماع می باشد . امروزه دیسیپلین تعلیماتی سرزمین به مدرسه ای لزوم خواهد داشت که با بهره گیری از تکنولوژی دانستهها و ارتباطات ، توانایی آموزش مستدام را حاضر نموده و فرصت های نوینی را در انتخاب اشخاص برای تجربه ی زندگی در جامعه ی بینشی قرار می دهد ، به گونه ای که این تکنولوژی نه به عنوان دستگاه ، بساکه در فرم ته ایجاد کردن توانمندساز برای آموزش و فراگیری حرفه ای شمار می شود (نیرومند و همکاران ، 1392) .
بدینسبب بایست آموزشگاهها امروز براي وقت محتوی طرحریزی گردد . آغازین قدم در این راستی چند رسانه اي گشتن آموزشگاهها می باشد . دبیرستان هوشمند ، یک پیشنهاد کاری و هدفمند براي اجراي توسعهیافته ترین راه هاي یادگیری نو و نظاره علمی به چگونگی کنونی دیسیپلین تعلیماتی مملکت شده است . تأسیس مدرسهها باهوش یکی از راهکارهاي اتخاذ تبدیل شده ، در پاسخگویی به احتیاج ها جدید امروزي است (رحمانی ، 1389) .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.