مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازماندگی از تحصیل


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
14 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
46
دسته بندی
تعداد بازدید
960 بازدید
۲۲۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان عزیز سایت مقاله یک با مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازماندگی از تحصیل در خدمت شما هستیم. فایلی که به تمامی جوانب موضوع پرداخته است در ادامه با ویزگی های بیشتری از این فایل آشنا خواهیم شد.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازماندگی از تحصیل و عوامل آن

نوع فایل ورد قابل ویرایش و دارای 46 صفحه می باشد در این فایل به تعاریف، ابعاد و ویژگی های موضوع با پیشینه داخلی و خارجی پرداخته است.منابع به صورت درون متنی و پایانی در فایل موجود می باشد.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازماندگی از تحصیل 

قسمتی از متن

امروزه در سراسر جهان موضوع بازماندگی از تحصیل مطرح است و محققان و پژوهشگران زیادی در تحقیقات خود علل و عوامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده اند جدای از محققان و پژوهشگران ادارات آموزشی در کشورها نیز سعی در ریشه کن کردن موضوع افراد بازمانده از تحصیل دارند به واقع خیلی از این دانش آموزان که شرایط ادامه تحصیل برای آنها فراهم نیست از بهره هوشی و استعداد بسیار بالایی برخوردارند افراد بازمانده از تحصیل علاوه بر مواردی که هم اکنون ذکر شد مودکان دیگری نیز هستند که تیز هوشی و مهارت هوشی ویژه ای دارند اما به یکباره دچار روند موفقیت معکوس می شوند این ها همان کودکان باهوشی هستند که سندرم کم آموزی دارند و اصطلاحا به آنها بچه های کم آموز گفته می شود .

اولین و اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش پوشش تحصیلی برای تمام افرادی است که در کشور زندگی می کنند برای همین کشف علل معضل بازماندگی از تحصیل ضرورتی انکار نشدنی است عوامل سه گانه بازماندگی از تحصیل شامل عوامل خانوادگی اقتصادی اجتماعی فرهنگی می باشد که برنامه ریزان و محققان می توانند راهکارهایی جهت رفع عوامل سه گانه فوق الذکر پیدا کنند اما عامل اصلی که بیشتر به آن باید توجه شود فقر  اقتصادی خاواده ها می باشد فقر والدین باعث می شود تا درک درستی از منافع تحصیلات حاصل نشود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.