مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارکردهای منابع انسانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
36
دسته بندی
تعداد بازدید
651 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ ریال

در هر سازمانی مهمترین بخش آن نحوه برخورد با کارکنان در آن سازمان می باشد که در این فایلی که امروز برایتان می گذاریم تمامی تعاریف و پیشینه گذاشته شده است با دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارکردهای منابع انسانی می توانیم به این موضوع بپردازیم.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارکردهای منابع انسانی

نوع فایل ورد و دارای 36 صفحه پیشینه تحقیق که در آن به تمام جوانب موضوع به طور تخصصی پرداخته است.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارکردهای منابع انسانی

مدیریت منابع انسانی در حقیقت عنوانی است که طی دهه 1970 میلادی مطرح شده است اگر چه بسیاری از صاحب­نظران هنوز هم، عناوین قبلی و قدیمی آن را عموما به صورت مترادف مورد استفاده قرار می­دهند اما بسیاری از آنها معتقدند که مدیریت منابع انسانی مفهومی فراتر از مدیریت پرسنلی دارد و تمامی این عنوان­ها را در بر می­گیرد. مدیریت منابع انسانی امروزه تخصص ویژه­ ای از مدیریت به شمار می­رود که بیش از اینکه به صورت تخصصی ویژه درآید، کم و بیش در گوشه و کنار دنیا کسانی در حمایت از کارکنان مطالبی را مطرح می ساختند.

واحد مدیریت منابع انسانی، از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان سازمان را بر عهده دارد. به طور دقیق‌تر: جذب همکاران جدید، آموزش همکاران، ارزیابی عملکرد کارکنان و پاداش دادن به آنها و به طور خلاصه ایجاد محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان.

یکی از اصلی ترین راه های درک دیدگاه هر فرد، توجه به واژه های پرکاربرد او و دایره ی لغات مورد استفاده توسط اوست. منطق استفاده از علم زبان شناسی می تواند در سطوح وسیع تر نیز استفاده شود. به طور مثال سازمانی که آگاهانه یا ناخودآگاه همچنان کارمندان خود را با لفظ «پرسنل» خطاب می کند، با احتمال بیشتری با مشکلات درون سازمانی مواجه خواهد بود. شاید ظاهر امر بسیار ساده به نظر برسد، اما استفاده از یک واژه برای تیتربندی نقش های سازمانی در چارت سازمانی هر شرکت، می تواند حاوی دلالت های عمیق تری از نحوه نگرش مدیران سطوح بالای شرکت به روابط و ترتیبات درون سازمانی و برون سازمانی باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.