دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فلسفه در دانشگاهها


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
7 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
128
تعداد صفحات
34
دسته بندی
تعداد بازدید
788 بازدید
۱۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام با دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فلسفه در دانشگاهها در خدمت شما هستیم هم اکنون می توانید این فایل جامع و کامل را دانلود نمایید شما همچنین می توانید در صورت نیاز از پرسشنامه های ارائه شده در سایت مقاله یک نیز استفاده نمایید.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فلسفه در دانشگاهها

این فایل با فرمت ورد قابل ویرایش در 34 صفحه آماده شده است این فایل دارای منابع کامل و با پیشینه تحقیق داخلی و خارجی می باشد که جهت تکمیل پژوهش های شما می تواند کمک کننده موثری باشد.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش فلسفه در دانشگاهها

قسمتی از متن مبانی نظری فلسفه

اگر ما (عناصر دانشگاهي) مي توانستيم بگوييم ما، شايد از خود مي پرسيديم کجا هستيم ؟ چه کساني هستيم ؟ آيا ما مسئول هستيم ؟ در برابر چه کساني و براي چه امري؟  دانشگاه فرصت امکان آموزش فلسفه اختصاصا در دانشگاه، منوط به کار گيري چهار روش همزمان و در هم تنيده خواندن، گفت و گو کردن، انديشيدن و نوشتن مي باشد که ما را در امکان آموزش فلسفه ياري مي نمايد، تا حدي که مي توان ادعا کرد که اصولا بي توجهي به هر يک از عناصر چهار گانه فوق، امر آموزش فلسفه در دانشگاه را مختل مي سازد.

از طرفي به اين نکته بايد توجه داشته باشيم که انديشيدن بر روي آموزش فلسفه در دانشگاه را نمي توان از تحليل شرايط عيني آن جدا کرد. به عبارت ديگر آنچه مورد توجه و تمرکز است ابتدا پرداختن به ضرورت آموزش فلسفه است که امري است ذهني و مبتني بر نگرش و تجربه اساتيد و دانشجويان سطوح عالي و در ادامه بحث امکان آموزش فلسفه است که مرتبط به نگاه متوليان امر آموزش فلسفه مي باشد. آلفرد نورث وايتـهد با كلام معـروف خـود كه: اگر بناست يادگيري شاگردان تحقق يابد، آنها بايد کتاب ها را کنار بگذارند،

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.