مبانی نظری باورهای فراشناخت و خودکارآمدی بر شادکامی


در حال بارگذاری
20 خرداد 1397
word
1
56
640 بازدید
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید با مبانی نظری باورهای فراشناخت و خودکارآمدی بر شادکامی در خدمتتان هستیم فایل پیش روی شما موضوعی گسترده است که سه متغیر مهم را در بر دارد در این فایل به جنبه های مختلف هر سه متغیر پرداخته شده است که شما می توانید جهت تحقیقات و پژوهش های خود از آنها استفاده نمایید.

مبانی نظری فصل دوم پایان نامه نقش باورهای فراشناخت و خودکارآمدی بر شادکامی

فایل ورد و شامل 56 صفحه می باشد که دارای تعاریف، مفاهیم، منابع با پیشینه داخلی و خارجی است.

مبانی نظری باورهای فراشناخت و خودکارآمدی بر شادکامی

فهرست مطالب

  1.  بخش اول: مقدمه
  2. بخش دوم: باورهای فراشناخت
  3. فراشناخت
  4. مؤلفه های فراشناخت
  5. دانش فراشناختی
  6.  بخش سوم: خودکارآمدی
  7. مفهوم خودکارآمدي
  8.  اثرات خودکارآمدي بر کارکردهاي روان شناختي
  9. راهبردهاي ايجاد و تغيير نظام باور خودکارآمدي
  10. بخش چهارم: شادکامی
  11.  تاریخچه شادکامی
  12.  مفهوم شادکامی
  13. اهمیت شادکامی
  14.  رویکردهای نظری شادکامی
  15. نظریه لذت گرایی
  16.  نظریه شناختی
  17.  نظریه پایین- بالا و بالا- پایین شادکامی
  18. نظریه نقطه تنظیم شادکامی
  19. نظریه عاطفی شادکامی
  20. متغییرهای مؤثر بر شادکامی
  21. سن و شادکامی
  22. جنسیت و شادکامی
  23. مذهب و شادکامی
  24. فرهنگ و شادکامی
  25. محیط و شاد کامی
  26. وضیعت جسمانی و شادمانی
  27. تفریح و شادکامی
  28. نقش شادی در سیر تکاملی بشر
  29. نورو سایکولوژی شادکامی
  30. راهبردهای افزایش شادکامی
  31. بخش پنجم: پیشینه پژوهش
  32. پیشینه داخلی
  33.  پژوهش های خارجی
  34. بخش ششم: مدل مفهومی پژوهش
  35. منابع

با توجه به این تعاریف می توان گفت اکثر محققان فراشناخت را به دو مولفه تقسیم کرده اند. مولفه نخست دانش فراشناختی است که همه بر آن توافق دارند و در همه نظریات وجود دارد. مولفه دوم که از آن تحت عنوان تجربه فراشناختی، نظارت و حتی راهبرد فراشناختی یاد می شود. مولفه اول دانش فراشناختی است و زمانی  حاصل می شود که فرد از تواناییهای شناختی خود و نیز ناتوانایی های شناختی خود آگاه گردد. برای مثال، که باید از بیرون بکند را یادداشت می کند تا در موقع تعیین شده و مناسب آنها را انجام دهد. این آگاهی فرد از ضعف حافظه خود نوعی دانش فراشناختی است که به او اخطار می دهد اقدام مناسب را برای جبران این نقص انجام دهد (رفوث و همکاران، 1993؛ ترجمه خرازی، 1375).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.