مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان
با سلام و احترام ورود شما به سایت مقاله یک را خیر مقدم می گوییم مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان عنوان مطلبی است که امروز برایتان تهیه و بارگذاری نموده ایم که جزییات آن را در ذیل می توانید مشاهده نمایید و جهت دانلود و بهره برداری از آن اقدام نمایید.
نوع فایل ورد و دارای 35 صفحه می باشد که در آن به تعاریف، مفاهیم، ویژگی ها و ابعاد موضوع با پیشینه داخلی و خارجی پرداخته شده است.
مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان
فهرست مطالب
- مقدمه
- مولفه های عمده CRM
- مشتری
- روابط
- مدیریت
- فواید مدیریت ارتباط بامشتری
- فرایند های اصلی CRM
- چرخه فرایندی CRM ( مدل یکپارچگی تاکتیکی فرایند های CRM):
- کشف دانستنی ها
- تعامل با مشتری
- برنامه ریزی بازار
- تجزیه و تحلیل و پالایش
- ارزیابی آمادگی کارکنان برای اجرای CRM
- گامهای طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
- ساختار سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیر بازاریابی CRM
- بخش تحلیل بازاریابی
- مدیریت عملیاتی
- مدیریت بخش بندی و تکنیک
- مدیریت کانال ارتباطی
- کارکنان
- CRM در بانکداری
- پیشینه تحقیق
- مطالعات خارجی
- مطالعات داخلی
- مدل مفهومی پژوهش
- منابع
تیکه هایی از متن مبانی نظری در مورد crm
درمورد فرایند های CRM، نظرات مختلفی وجود دارد. طبق نظر وودکاک (وودکاک ،2003 ) فرایند های مدیریت مشتری شامل 6 فرایند عمده به شرح ذیل است:
الف) هدف گذاری به معنی توزیع صحیح پیشنهاد تعریف شده در فعالیت های برنامه ریزی به گروه های مشتری باالقوه و باالفعل است. این فعالیت ها شامل موارد زیر است:
- برنامه ریزی مبارزات
- تشخیص زمان شروع خرید
- شخصی سازی
- یکپارچگی با کانال ها
- جلوگیری از هدف گذاری بیش ازحد
ب) خوش آمد گویی: مشتریان جدید و آنهایی که روابط خود را با سازمان بهبود بخشیده اند باید مورد خو ش آمد گویی واقع شوند که شامل موارد زیر است :
- شناسایی مشتریان جدید
- فعالیت خوش آمد گویی اولیه
- کسب دیدگاه های مشترک
- پی بردن به علت انتخابشان، (بدنه) سازمان توسط مشتری
- نظارت بر برخوردهای اولیه
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.