مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 می 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
35
دسته بندی
تعداد بازدید
584 بازدید
۱۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام ورود شما به سایت مقاله یک را خیر مقدم می گوییم  مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان عنوان مطلبی است که امروز برایتان تهیه و بارگذاری نموده ایم که جزییات آن را در ذیل می توانید مشاهده نمایید و جهت دانلود و بهره برداری از آن اقدام نمایید.

مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان

نوع فایل ورد و دارای 35 صفحه می باشد که در آن به تعاریف، مفاهیم، ویژگی ها و ابعاد موضوع با پیشینه داخلی و خارجی پرداخته شده است.

مبانی نظری اثربخشی دوره های آموزشی CRM و سطح توانایی ارتباطی کارکنان

فهرست مطالب

  1. مقدمه
  2. مولفه های عمده CRM
  3. مشتری
  4. روابط
  5. مدیریت
  6. فواید مدیریت ارتباط بامشتری
  7. فرایند های اصلی CRM
  8. چرخه فرایندی CRM ( مدل یکپارچگی تاکتیکی فرایند های CRM):
  9. کشف دانستنی ها
  10. تعامل با مشتری
  11. برنامه ریزی بازار
  12. تجزیه و تحلیل و پالایش
  13. ارزیابی آمادگی کارکنان برای اجرای CRM
  14. گامهای طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
  15. ساختار سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتری
  16. مدیر بازاریابی CRM
  17. بخش تحلیل بازاریابی
  18. مدیریت عملیاتی
  19. مدیریت بخش بندی و تکنیک
  20. مدیریت کانال ارتباطی
  21. کارکنان
  22. CRM در بانکداری
  23. پیشینه تحقیق
  24. مطالعات خارجی
  25. مطالعات داخلی
  26. مدل مفهومی پژوهش
  27. منابع

تیکه هایی از متن مبانی نظری در مورد crm

درمورد فرایند های CRM، نظرات مختلفی وجود دارد. طبق نظر وودکاک (وودکاک ،2003 ) فرایند های مدیریت مشتری شامل 6 فرایند عمده به شرح ذیل است:

الف) هدف گذاری به معنی توزیع صحیح پیشنهاد تعریف شده در فعالیت های برنامه ریزی به گروه های مشتری باالقوه و باالفعل است. این فعالیت ها شامل موارد زیر است:

  • برنامه ریزی مبارزات
  • تشخیص زمان شروع خرید
  • شخصی سازی
  • یکپارچگی با کانال ها
  • جلوگیری از هدف گذاری بیش ازحد

ب) خوش آمد گویی: مشتریان جدید و آنهایی که روابط خود را با سازمان بهبود بخشیده اند باید مورد خو ش آمد گویی واقع شوند که شامل موارد زیر است :

  • شناسایی مشتریان جدید
  • فعالیت خوش آمد گویی اولیه
  • کسب دیدگاه های مشترک
  • پی بردن به علت انتخابشان، (بدنه) سازمان توسط مشتری
  • نظارت بر برخوردهای اولیه

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.