دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
2
دسته بندی
تعداد بازدید
2013 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود به همراهان سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36) در خدمت شما عزیزان هستیم این فایل پرسشنامه کاملی از کیفیت زندگی می باشد که در اختیار شما قرار می دهیم.

پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36)

ویژگی های پرسشنامه:

پرسشنامه ای کامل با 36 سوال دارد از ۸ زیرمقیاس تشکیل شده است و هر زیرمقیاس متشکل از ۲ الی ۱۰ ماده می باشد.  مولفه های آن ،و زیر مقیاس های آن مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

هدف: ارزیابی کیفیت زندگی از ابعاد مختلف (کارکرد جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت جسمی ، اختلال نقش بخاطر سلامت هیجانی ، انرژی/خستگی ، بهزیستی هیجانی ، کارکرد اجتماعی، درد، سلامت عمومی)

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36)

معرفی پرسشنامه

کیفیت زندگی این طور معرفی شده است که چند وجهی، نسبی، متاثر از زمان و مکان است. لیو در سال 1983 کیفیت زندگی را مفهوم قدیمی بهزیستی مادی و روانی مردم توصیف کرده است. مولر (1983) آن را به عنوان میزان رفاه افراد و گروهها تعریف کرده است. فو (2000) کیفیت زندگی را رضایت کلی فرد دانسته است. کوستازا (2007) کیفیت زندگی را تامین نیازهای انسانی در ارتباط با ادراک افراد و گروهها از بهزیستی تعریف کرده است.

کیفیت زندگی با محیط و شرایط خارجی زندگی افراد در ارتباط است این متغیرها برای سطح رضایت افراد از زندگیشان مورد ملاحظه است اما همه اینها جنبه محدودی از رضایت هایی است که ممکن است در زندگی ارزشمند باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.