دانلود پرسشنامه کج روی های زناشویی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1109 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه کج روی های زناشویی که یکی از مسائل مهم در زندگی امروزه هست در خدمت شما هستیم.

پرسشنامه کج روی های زناشویی

ویژگی های پرسشنامه:

این پرسشنامه با هدف بررسی کج رویهای زناشویی تهیه شده و شامل 16 ماده می باشد و  روش نمره­ گذاری آن به این صورت است که به هر ماده از 1 تا 5 امتیاز تعلق می­گیرد.

زیرمقیاس کج رویهای زناشویی را مشخص شده دارد

دانلود پرسشنامه کج روی های زناشویی

دلایل دلزدگی در بین زوجین

یکی از موضوعات که در بروز اختلالات شخصیتی و خلقی به شمار می رود بحران اخلاقی بین زن و مرد می باشد. وجود اختلالات روان پزشکی باعث می شود برخی افراد دچار خیانت شوند. دلزدگی هایی که بین زن و شوهر و پی نبردن به خواسته های همسر مساله خیانت در خانواده ها را بیشتر می کند. فضاهایی که تفریحات آزاد در آن وجود دارد به مرور زمان افراد را دچار اضطراب و نگرانی و افسردگی می کند.

یکی از مواردی که باید در نظر گرفت نیازهای زنان و مردان است برای پایبندی در عشق، سه موضوع توجه، ابراز محبت و تشکر آگاهانه در زندگی زناشویی باید مورد توجه قرار گیرد مردان در پاسخ به نیاز همسران خود باید به طور منطقی رفتار و تلاش داشته باشند از سوی دیگر ارتباط باید تعریف درستی برای زن و مرد داشته باشد تا آنان بتوانند با عشق و بدون خیانت به زندگی خود ادامه دهند.

بسیاری از مسائل مانند کم توجهی، بی مسئولیتی باعث می شود که فکر خیانت در سر همسر به وجود بیاید خیانت بین زوجین می تواند ذهنی، شنیداری، دیداری، احساسی و جدی صورت گیرد. توجه نکردن به نیازهای انسان به عنوان یک حقیقت و شکل گیری تحمل به جای تفاهم در زندگی مشترک و دیگر مشکلات بزرگ و کوچک بهانه هایی هستند که آسیب های بزرگی در دراز مدت به زندگی مشترک وارد می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.