دانلود پرسشنامه هوشمندی رقابتی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
13 فوریه 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
5
دسته بندی
تعداد بازدید
551 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به همراهان همیشگی سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه هوشمندی رقابتی در خدمت شما هستیم در ادامه با ویژگی های این فایل آشنا می شویم.

دانلود پرسشنامه هوشمندی رقابتی کالف(2001)

ویزگی های پرسشنامه:

نوع فایل ورد می باشد و این پرسشنامه توسط کالف در سال 2001 تالیف شده است. این پرسشنامه را از طریق بررسی ابعاد شش گانه‌ی آن و بواسطه‌ی 39 سوال مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت پنج تایی(کاملا مخالف، مخالف،موافق، ممتنع،موافق، کاملا موافق) طراحی شده است. معرفی پرسشنامه،پایایی پرسشنامه با منابع دارد که فایل word آن را می توانید پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه هوشمندی رقابتی 

هوشمندی رقابتی به یکی از مفاهیم مدیریت تبدیل شده و نطارت هدفمندی بر محیط سازمان ها دارد. هر چه هوشمندی رقابتی بیشتر شود سازمان ها اطلاعات اطراف خود را می توانند با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنند و نتایجی که بدست می آورند را به طریق مفید ذخیره کرده و در مواقع ضروری در خدمت تصمیم گیرندگان قرار دهند. این موضوع باعث شده است که رد و بدل کردن اطلاعات در سازمان ها افزایش یابد و اثر بخشی فرایند تفکر و تصمیم گیری را بهبود بخشد.

مدیران سازمان ها با فهم بهتر در محیط اطراف خود رقابت کرده و با تکیه بر ابزارها و تکنیک های خاص خود نقاط قوت و ضعف سازما ن های دیگر و به اصطلاح رقیبهای خود را مورد بررسی قرار داده و نسبت به انتخاب راهکار مناسب اقدام لازم را انجام می دهند تا بتوانند از رقیب های خود جلو بزنند. سازمانی که هوشمند است و از هوشمندی رقابتی استفاده می نماید رقیب های خود را بهتر و زودتر تشخیص داده و از پیروزی و شکست آن ها نکات زیادی را می آموزد و این امکان را برای مدیران ارشد خود به وجود می آورد که با آگاهی بیشتری نسبت به تصمیمات راهبردی اقدام کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.