دانلود پرسشنامه معنویت در کار


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
1200 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود پرسشنامه معنویت در کار در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود پرسشنامه معنویت در کار

ویژگی های پرسشنامه:

دانلود پرسشنامه معنویت در کار پرسشنامه ای کامل با 20سوال است مولفه های آن ، روایی و پایایی آن و الفای کرونباخ مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه معنویت در کار

قسمت هایی از متن

پرسش­نامه مربوط به معنويت در كار، با استفاده و اقتباس از پرسش­نامه معنويت در محيط كار ميليمن و همكارانش (2003) طراحي شده است. پرسش­نامه سه بعد معنادار بودن كار ( 6گويه)، احساس همبستگي (7گويه) و همسويي با ارزش­هاي سازمان (7گويه) را مي­سنجد.

دین اسلام یکی از مهمترین ادیان الهی می باشد یکی از مهم ترین هدفهای این دین بعد اخلاقی است. دین اسلام از معدود دین هایی است که هم به مادیات و هم به معنویات پرداخته و از توجه کردن به هیچکدام فروگذار نیست. معنویت یک نیاز فطری هر انسانی است. انسان ها در استفاده از مادیات در جهان بدون بهره وری از معنویت دچار گمراهی گردیده است و به همین دلیل ظلم و ستم و محرومیت به وجود می آید.در دین اسلام مادیات را همراه و تحت اراده معنویت قرار داده تا از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری نماید. در اسلام معنویت به معنی نتیجه شناخت پیدا کردن می باشد.

سطح معنویت برای حفاظت دستاوردهای انقلاب اسلامی افزایش یافته و موانع معنویت در رفتارهای فردی و اجتماعی شناسایی و از بین بروند. هر انسانی در سایه گسترده دانش بسیاری از مشکلات زندگی خود را حل کرده برای مثال با شناسایی عوامل بیماری ها و تلاش برای پیدا کردن راه های مبارزه با آن ها خود را از بسیاری از بیماری ها رها ساخته است و راه درمان آن را پیدا کرده و با استفاده از منابع طبیعی موجود و وسایل رفاه خویش را فراهم آورده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.