دانلود پرسشنامه مشكلات يادگيري كلورادو


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
8 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
80
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
837 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود پرسشنامه مشكلات يادگيري كلورادو

دانلود پرسشنامه مشكلات يادگيري كلورادو

نوع فایل ورد

اين پرسشنامه كه از 20 آيتم تشكيل شده است، توسط والدين دانش آموزان تكميل مي شود. پاسخ به هر عبارت در يك مقياس ليكرت 5 درجه اي از اصلاً ( 1) تا هميشه ( 5) مي باشد.روایی و پایایی، نمره گذاری، منابع دارد.

اختلالات یادگیری کودکان ریشه در ژنتیک دارد؟

مشکلات یادگیری به دلیل روشی است که مغز اطلاعات را دریافت و پردازش می کند. در نتیجه، برخی افراد به شیوه های متفاوتی یاد می گیرند. ترفند این است که بفهمید چگونه بهترین یاد می گیرید.

ناتوانی های یادگیری مسری نیستند، اما می توانند ژنتیکی باشند . این بدان معناست که آنها می توانند از طریق ژن ها به خانواده ها منتقل شوند، مانند بسیاری از ویژگی های دیگر که ما از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود دریافت می کنیم. کسی که مشکل یادگیری دارد احتمالاً اعضای خانواده دیگری نیز دارد که مشکلات یادگیری داشته اند.

کودکانی که مشکلات یادگیری دارند، گاهی از این که متوجه می شوند یکی از والدین آنها مشکلات مشابهی در مدرسه داشته است، شگفت زده می شوند. اما بچه های امروزی نسبت به والدینشان برتری دارند. کارشناسان یادگیری اکنون چیزهای بیشتری درباره مغز و نحوه عملکرد یادگیری می‌دانند – بنابراین دریافت کمک مورد نیاز برای کودکان آسان‌تر است.

نحوه رفع اختلال یادگیری برای موفقیت کودکان در مدرسه

اختلالات یادگیری می تواند برای کودکانی که از این اختلال رنج می برند ناتوان کننده باشد، اما هنوز هم می توانند در مدرسه موفق شوند. همه چیز در مورد توسعه ابزارهای لازم و یادگیری مدیریت اختلال یا ناتوانی آنها به محض آشکار شدن مشکل است.

گاهی اوقات، این به معنای دریافت کمک اضافی است، چه از طرف یک معلم، مشاور یا هر دو. اگر احساس می‌کنید فرزندتان با یک ناتوانی یادگیری دست و پنجه نرم می‌کند، از او حمایت کنید و با مربیانشان همکاری کنید تا بفهمید فرزندتان به چه کمکی نیاز دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.