دانلود پرسشنامه شایستگی خدمات کارکنان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
5 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
1742 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با دانلود پرسشنامه شایستگی خدمات کارکنان  در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود پرسشنامه شایستگی خدمات کارکنان

ویژگی های پرسشنامه:

دانلود پرسشنامه شایستگی خدمات کارکنان  پرسشنامه ای کامل با ۸ سوال است مولفه های  آن مشخص است و شیوه نمره گذاری دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید. طراح آن واو ، سای ، شونگ ، چن  هستند .

نمره گذاری لیکرت 5 گزینه ای دارد و مدل مفهومی دارد.پرسشنامه پیوست جهت انجام پژوهشی در مورد شایستگی تدوین شده است .تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر پرسشنامه مشخص است آلفای کرونباخ و منبع دارد.

دانلود پرسشنامه شایستگی خدمات کارکنان

مفهوم شایستگی

برای تعریف شایستگی اینچنین می توان گفت شایستگی مجموعه ای از دانش، مهارت ها و توانایی های مربوط به شغل هر فرد می باشد که آن ها را قادر می سازد که در سطح بالاتر از خود ایفای مسئولیت نمایند. شایستگی نشان دهنده عملکرد بهتر هر فرد در شغل خود می باشد. شایستگی ها، به رفتارهای هدفمند دلالت دارد که شامل عناصر ( دانش و آگاهی ها، قابلیت ها یا مهارت ها، نگرش ها و ارزش ها، ویژگی ها، انگیزش)  می باشد.

در بررسی منابع انسانی در سازمان پرداخته شود می توان دید که بیشتر مواقع بین زیر سیستم ها ارتباطی وجود ندارد و برای این ارتباط برقرار کردن نیاز به رویکرد شایستگی در مدیریت منابع انسانی است. هسته مرکزی تمامی فعالیت های منابع انسانی سازمان رویکرد شایستگی است.

انواع شایستگی­ ها را می توان ( شایستگی های عمومی، شایستگی های مدیریتی، شایستگی های اختصاصی) می توان نام برد. شایستگی مدلی است برای نظم بخشیدن به مهارت ها و رفتارهایی است که بر کیفیت افراد تاثیر می گذارند. در مدل شایستگی می توان نشان داد که چه کارهایی را می توان به خوبی انجام داد.مدلهای شایستگی کارکنان بهترین و مناسب‌ ترین افراد را برای سازمان شما پیدا می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.