دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
22 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
1215 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک با دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی در خدمت شما هستیم.

دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی

ویژگی های پرسشنامه:

 پرسشنامه ای 44 سوالی است مولفه های آن ، روایی و شیوه نمره گذاری ندارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر ماندگاری نیروی انسانی 

قسمت هایی از متن

در هر سازمانی افرادی در حال کار کردن هستند که متناسب با حرفه و خبرگی آن ها مدیران دغدغه حفظ و نگه داری آن ها را دارند این نگرانی مدیران در هر سازمانی از اول تا آخرین روز خدمت وجود دارد.

در هنگام استخدام افراد باید متناسب با شغلی که انتخاب می کنند توقعات خود را خواسته تا بعد از استخدام توقعات غیر منطقی در آن ها به وجود نیاید و این کار باعث ماندگاری در آن کار شود هر چه توقعات افراد با شغلشان متناسب باشد احتمال ماندن در آن شغل بیشتر است. در بعضی از مواقع بعضی از سازمان ها در موقع استخدام فقط به جنبه های خوب سازمان تاکید کرده و از جنبه های اصلی به دور مانده به همین دلیل افرادی که استخدام می شوند توقعات خواهند داشت که شاید توسط سازمان برآورده نشود در این موقع ماندگاری افراد در سازمان به تتزلزل می انجامد.

در سازمانی اگر مدیریت بخواهد افراد را در کار خود حفظ کند واجب است که هر کس را متناسب با شایستگی که در هر کار و شغلی که دارد جایگزین در آن شغل کرده تا موقعیت شغلی هر کسی متناسب با شایستگی آن افراد باشد خصلت هایی چون دانش، تخصص، تجربه و دوره های آموزشی و اخلاق از جمله ویژگی هایی است که فرد شایسته بر اساس آن تعریف شده است.

با توجه به اینکه هر سازمانی موظف به پرداخت حقوق و مزایایی به هر یک از کارکندان خود می باشد برای اینکه از زحمات و وقتی که در سازمان می گذارند قدر دانی نموده و پرداخت حقوق جنبه انگیزشی در کارمندان دارد. هر سازمانی برای حفظ و نگه داری نیروهای خود نیاز به یک سیستم حقوق و مزایا و اثر بخشی دارد که هر سازمانی بر اساس هدفهای خود حقوق و مزایا را تدوین و طراحی می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.