دانلود پرسشنامه آرکی تایپ های مردان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
21 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
4
دسته بندی
تعداد بازدید
759 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و درود خدمت همراهان سایت مقاله یک با دانلود پرسشنامه آزمون  آرکی تایپ های مردان در خدمت شما هستیم.

ویژگی های پرسشنامه:

نوع فایل ورد

پرسشنامه آزمون آرکی تایپ های مردان ساخته شده و به خصوصیات و شخصیت کنونی شما مربوط ندازه گیری می­کند و دارای 64سوال می باشد. که دارای گزینه کاملا مخالفم امتیاز ۱، مخالفم امتیاز ۲، بی طرف هستم  امتیاز ۳، کاملا موافقم امتیاز ۴، موافقم امتیاز ۵ تعلق می‌گیرد.پرسشنامه آزمون آرکی تایپ های مردان ساخته شده و به خصوصیات و شخصیت کنونی شما مربوط ندازه گیری می­کند و دارای 64سوال می باشد. که دارای گزینه کاملا مخالفم امتیاز ۱، مخالفم امتیاز ۲، بی طرف هستم  امتیاز ۳، کاملا موافقم امتیاز ۴، موافقم امتیاز ۵ تعلق می‌گیرد.

دانلود پرسشنامه  آزمون آرکی تایپ های مردان

قسمتی از متن

یونگ در بررسی های که انجام داده است درباره روان آدمی به واژه هایی کهن، پرسونا، آنیما و انیموس دست یافته که کهن الگو ها را برای مردان و زنان تعریف کرد. پوزیدون فردی هیجانی است که بخاطر هیجانی بودن به دریا تشبیه شده است افراد پوزیدون در ظاهر می توانند زیبا و آرام به نظر برسند همان قدر هم می توانند خود را فردی پرشور نشان دهند. پوزیدونی ها می توانند بعد عاطفی خود را نشان داده و احساسات خود را به خوبی درک کرده افراد پوزیدونی ذهنشان برای کسب و کار خود فعالیت ندارد.

افراد پوزیدونی دو دسته هستند یک دسته که می توانند بعد عمیق احساسی خود را بروز کنند و در واقع به صورت فردی برون گرا عمل کنند و دسته دیگر احساسات را در خود نگه داشته و افرادی سخت درون گرا شوند و این دو دسته از همان کودکی به خوبی در آن ها نمایان است.اگر پوزیدونی ها برون گرا باشند از همان کودکی سعی در نشان دادن خود به دیگران هستند و خواسته ای که از دیگران دارند را اعلام می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.