دانلود پاورپوینت در مورد هوشمندسازی مدارس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 ژانویه 2018
نوع فایل
Powerpoint
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
839 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و وقت بخیر شما در حال بازدید از دانلود پاورپوینت در مورد هوشمندسازی مدارس هستید با ما همراه باشید در ذیل ویژگی های این فایل خدمتتان ارائه خواهد شد .

دانلود پاورپوینت در مورد هوشمندسازی مدارس

تعداد اسلایدها : 17

دانلود پاورپوینت در مورد هوشمندسازی مدارس

قسمت هایی از متن

با پیشرفت روز افزون علم و فناوری در دنیای امروز و ورود رایانه به حیات بشری تحولی عظیم در زندگی انسانها بوجود آمده است. در سالهای اخیر فاوا بیشترین تاثیر را بر حیات بشری گذاشته اند و با سرعتی غیر قابل تصور اطلاعات و داده ها را به دورترین نقاط دنیا ارسال می کند.امروزه بهره گیری از اینترنت در فضای سایبری جهان را به یک دهکده کوچک تبدیل نموده است و همه کشورهای جهان به نقش ارزشمند فناوری اطلاعات و ارتباطات در عصر حاضر پی برده اند. رایانه ای شدن بسياري از امور جاري مردم، انجام بسياري از كارهاي روزمره بانكي با استفاده از اينترنت و شبكه‌هاي ارتباطي در منزل، آموزش الكترونيكي و مجازي و عدم نياز به حضور در كلاسهاي درس، توسعه و ترويج تجارت الكترونيكي از دستاوردهاي فناوري اطلاعات است و در رفاه و آسايش مردم نقش دارند.

تجربه راه اندازی و اداره مدارس هوشمند در کشور ما برگرفته از نظام آموزشی مالزی، به سال 1383 باز می گردد که طرحي را بصورت پایلوت در چهار مدرسه تهران اجرا كرده است. دانشگاهها هم به نوع ديگري از آموزش تحت عنوان آموزش مجازي متمايل شده‌اند.مدرسه هوشمند، یک روش عملي و هدفمند برای اجراي پيشرفته ‌ترين روش‌هاي آموزشي نوين و نگاه علمي به وضعيت كنوني نظام آموزشي كشور است. در مدرسه هوشمند آموزش نیز هوشمند است، آموزش هوشمند به فكر كردن، خلاقيت و توانايي‌هاي دانش‌آموزان توجه ویژه دارد. روشهای آموزشی در مدارس هوشمند به گونه ای است که یادگیری را زیباتر، با انگیزه تر، مهیج و معنی دار می سازد و جسم و روح و ذهن یادگیرنده را در فرایند یادگیری درگیر می کند. (سروش، 1385)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.