دانلود مبانی نظری در مورد کلاس های فوق برنامه


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
128
تعداد صفحات
35
دسته بندی
تعداد بازدید
671 بازدید
۲۱۵,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام خدمت همراهان عزیز سایت مقاله یک امروز می خواهیم به یکی از موضوعات با اهمیت برای والدین یعنی کلاس های تقویتی و فوق برنامه بپردازیم دانلود مبانی نظری در مورد کلاس های فوق برنامه که به این موضوع پرداخته است در 35 صفحه به صورت ورد قابل ویرایش تنظیم شده است.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد کلاس های فوق برنامه

این فایل در 35 صفحه ورد تنظیم شده است که تعاریف ، مفاهیم و تمامی جنبه هایی که به موضوع مربوط می شود در این فایل به آنها پرداخته شده است.

دانلود مبانی نظری در مورد کلاس های فوق برنامه

تیکه هایی از متن فایل

کلاس­های یا فعالیت­های فوق برنامه مجموعهفعالیت­های سازمان یافته و پیش­بینی شده­ای است که به منظور تثبیت، تعمیق، آشنایی و کارکرد عملی در طول سال تحصیلی برای دانش­آموزان در نظر گرفته می­شود تا به رشد و تعالی، شکوفایی استعدادها و مشارکت در برنامه­ های عملی کمک کند. این برنامه­ ها در توسعه­ ی تجربیات تربیتی دانش­آموزان نقش مهمی دارد (فراگیری مهارت­های زندگی و حل مسئله)، در عرض برنامه ­ی درسی قرار گرفته است، نیازهای فردی دانش­آموزان و ویژگی­های محلی و منطقه­ ای را مورد توجه قرار می­دهد و بالاخره موجب غنای برنامه­ی درسی می­شود. فعالیت­های فوق برنامه را می­توان کلیه اعمالی دانست که در برنامه درسی روزانه برای آن ساعات به خصوص  پیش­ بینی نشده و هدف آن شناسایی و پرورش استعدادهای نهفته دانش ­آموزان است (استوار، 1390).

در مدارس هدف یک معلم موفق، انتقال دانش نیست! زیرا دستگاه ­ها و رسانه ­ها، بهتر و سری ع­تر و در بسیاری از موارد جذ اب­ تر دانش و اطلاعات عمومی را منتقل می­کنند. بلکه هدف تشویق دانش­ آموزان برای رسیدن به سطح خود یادگیری است، یعنی ایجاد شرایط برای کسب تجربه و بروز رفتار آموزش و یاددهی- مدارس محلکشف و بروز استعدادهای افراد و تمرین و تثبیت آن­ها است.  مدیران و معلمان به طور موثر در برنامه یادگیری و رضایت دانش­ آموزان و فعالیت­ های بهبود و ارتقای مستمر کیفیت نقش دارند. کیفیت چیزی نیست که بتوان به  مدرسه تزریق کرد، تحقق کیفیت نیازمند مشارکت صادقانه همه کارکنان، معلمان، ‌اولیاء و  عوامل مدرسه است (زراعتی و ایده لو، 1390).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.