دانلود رایگان تحقیق تکرار جرم در قانون مجازات


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
23 جولای 2017
نوع فایل
word
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
856 بازدید
رایگان

با سلام و درود فراوان به شما دوست گرامی و همراه عزیز امروز در سایت مقاله یک با دانلود رایگان تحقیق تکرار جرم در قانون مجازات در خدمت شما هستیم فایلی که به موضوع تکرار جرم از منظر قانون پرداخته است که در صورتی مجرم جرم را دوباره مرتکب شود چه شرایطی برای آن در نظر گرفته شده است نوع فایل این تحقیق ورد قابل ویرایش است که هم اکنون می توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید

دانلود رایگان تحقیق تکرار جرم در قانون مجازات

دانلود رایگان تحقیق تکرار جرم در قانون مجازات

مقدمه تحقیق

مجازات که در لغت: ازماده [جزی] بمعنی مکافات و: به او پاداش دادیاسزای نیکی وبدی اورا داد.ودراصطلاح  : از دیدگاه علوم کیفری وحقوق جزایی به معنی تحمیل واکنش وعکس العمل اجتماعی که به صورت رنج و تعب بر بزهکاران اعمال میشود.

جرم : که در لغت : به معنی قطع . و در اصطلاح : رفتاری را گویند که خلاف حق واحساسات شرافتمندانه وعمل یا ترک عمل که قابل مجازات هست.

تعدد: در لغت به معنی بر عدد افزودن و در اصطلاح : وقوع متعدد جرایم تعزیری که سابقه تحمل مجازات تعزیری یا بازدارنده را ندارد .

تکرار: درلغت به معنی : رجوع ، عطف . و در اصطلاح : حالت شخصی را گوید که بعد از صدور حکم وقطعیت آن حکم برای اجرای شدن وتحمل مجازات بازدارنده ، مجرم دوباره مرتکب جرم تعزیری دیگری گردد.

راههای مجازات تکرار جرم :

از نظر ماهیت جرایم ارتکابی : جرایم ارتکابی  ممکن است از نظر ماهیت یکی باشد که در این صورت مجرم به خاطری که به جرم خاصی عادت پیداکرده مجازات میشود وممکن است از نظر ماهیت  جرایم فرق داشته باشد ودر این صور ت به خاطری که به بزهکاری عادت کرده است مورد مجازات قرار میگیرد . 2 . از نظر فاصله زمانی : در برخی از قوانین بین دوجرم از نظر فاصله زمانی فرق قایل شده اند و آنی که فاصله ز مانی شان کمتر هست جرمیش سنگینتر.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.