دانلود رایگان تحقیق اختلال وحشت زدگی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
8 نوامبر 2018
نوع فایل
حجم فایل
تعداد صفحات
دسته بندی
تعداد بازدید
597 بازدید
رایگان

با عرض سلام  و درود خدمت همراهان به سایت مقاله یک خوش آمدید با دانلود رایگان تحقیق اختلال وحشت زدگی در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود رایگان تحقیق اختلال وحشت زدگی

ویژگی های فایل:

این فایل از نوع ورد می باشد و دارای 6 صفحه است.

دانلود رایگان تحقیق اختلال وحشت زدگی

قسمتی از متن تحقیق

اختلال-هراس

تاکنون برایتان اتفاق افتاده که  خواب ترسناک ببینید واز خواب بپرید ؟یا کابوس ببینید؟یا اتفاقات بد روزمره مرتب در ذهنتان مرور شوند .نفس نفس زدن، احساس مور مور ، صدای زنگ در گوش، قریب الوقوع بودن یک فاجعه، لرزش، احساس شوک، درد قفسه سینه از جمله علائم  وحشت زدگی هستند خوشبختانه، مطالعات زیادی در زمینه بررسی تأثیر درمان شناختی – رفتاری بر اختلال وحشت زدگی و گذر هراسی به عمل آمده است. این مطالعات در دانشگاه آکسفورد در انگلیس، دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه نیویورک، در آلبانی و سایر دانشگاه های علوم پزشکی انجام شده است.

افرادی که به وحشت زدگی مبتلا هستند در طئل روز و هفته به مشکل خاص روانی و جسمانی دچار نیستند ولی هر چند وقت یک بار دچار این اختلالات عصبی می شوند  وقتی حمله وحشت زدگی برای کسی اتفاق بیفتد، ضربان قلب او بالا می رود، عرق می کند و احساس سرگیجه به او دست می دهد.

از نظر شناختی، فرد فکر می کند که ممکن است دچار حمله قلبی شود، بمیرد، دیوانه شود یا کنترل خود را از دست بدهد. فرد مبتلا به اختلال وحشت زدگی، پس از مدتی نگران حمله های بعدی می شود و به همین علت سعی می کند موقعیت هایی که موجب بروز حمله می شود را پیش بینی کرده و از آنها اجتناب کند. همین امر ممکن است سبب مشکلات عمده ای در زندگی فرد شود.اختلال وحشت زدگی، اختلالی نادر نیست. پژوهش ها نشان داده که یک تا ۴ درصد از افراد جامعه حمله های وحشتزدگی را تجربه کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.