دانلود تحقیق کارآفرینی در روستا


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
25 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
17
دسته بندی
تعداد بازدید
705 بازدید
۳۵,۰۰۰ ریال

با درود فراوان به همه عزیزان همراه سایت مقاله یک و علاقه مندان و کارآفرینان با دانلود تحقیق کارآفرینی در روستا در خدمت شما هستیم در این فایل با شرایط، ضوابط، قوانین، نحوه کارآفرینی روستایی و… آشنا می شویم.

دانلود تحقیق کارآفرینی در روستا

ویزگی های تحقیق:

این فایل دارای 17 صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش است که به تمامی قسمت ها و ویژگی های کارآفرینی روستایی پرداخته است هم اکنون می توانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید

دانلود تحقیق کارآفرینی در روستا

قسمتی از متن

چرا كارآ‏فريني در روستا؟

از آنجاييكه در اكثر مناطق جهان, روستا ها از جمله نواحي فقير درحال‌فرسايش محسوب مي‌شوند, انديشمندان و سياست‌گذاران تمامي كشورهاي دنيا توجه خاصي را معطوف به امر توسعه روستايي و رفع مشكلات و معضلات آن‌ ها نموده‌اند. امروز صاحب نظران بين‌المللي بر اين اعتقاد هستند كه بايد جداي از سياست‌ ها و استراتژي‌ هاي كلان توسعه و توسعه اقتصادي (كه بسيار مهم هم هستند) به طور ويژه و مشخص به امر توسعه روستا ها و ريشه‌ كني فقر گسترده‌اي كه بر آن‌ها حاكم است نيز پرداخت.

مشكلات و معضلات روستا ها در تمامي جهان ناشي از دو مساله اساسي است: يكي كمبود امكانات اجتماعي (ضعف زيرساخت) و ديگري كمبود درآمد (ضعف اقتصادي). از جمله امكانات اجتماعي مي‌ توان به خدمات بهداشتي, آموزشي, بيمه و تامين اجتماعي, خطوط ارتباطي (حمل‌ونقل و مخابرات), امنيت, آب آشاميدني, سوخت, برق و امثالهم اشاره كرد. اگرچه بسياري از دولت‌ ها برنامه‌ هاي گسترده‌ و پر هزينه‌ اي را براي بهبود اين زيرساخت‌ ها انجام داده‌ اند (هم چون دولت ايران) اما مشاهدات نشانگر آن است كه اين امر خود به‌ تنهايي نتوانسته است معضلات زندگي روستايي را حل كرده و آنان را از فقر برهاند و سيل مهاجرت از روستا به شهر را كاهش دهد.

در به وجود آوردن کسب و کار در روستاها اینترنت نیز نقش بسزایی در انتقال اطلاعات و ورود به جامعه دارد. زمینه های کارآفرینی در روستاها عبارتند از: کشاورزی، دامداری، تولید محصولات بومی که با راه اندازی این نوع کسب و کارها می توان اقدام به اشتغال در روستاها کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.