دانلود تحقیق منشا بروز خشونت در جهان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
27 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
13
دسته بندی
تعداد بازدید
784 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

دانلود تحقیق منشا بروز خشونت در جهان

منشا بروز خشونت در جهان

13 صفحه فایل ورد با مقدمه نتیجه گیری راهکار و منابع

مقدمه

امروز پدیده هایی چون جنگ ، قتل و غارت در جوامع جهان سوم و رفتارهای  خارج شان انسانی و خشونت آمیز در جوامع پیشرفته بر هیچ کس پوشیده نیست در یک طرف جهل و نبود آموزش درست و در طرف دیگر ارائه برنامه های نادرست توام باعث اینگونه رفتارها شده است که زندگی انسانها را توام با این خشونت ها و آزارها نموده است .

بنابراین برای دریافت ریشه های این رفتارها باید وجوه مختلف آن  را به شکل مثبت و منفی مورد بررسی قرار دهد تا بتوان غلط را از درست تشخیص داد.بی گمان در گذشته و حال عناصر مثبتی می توان یافت که می بایست برای تربیت نسل حال و آینده مورد توجه قرار بگیرد. همچنین عناصر منفی وجود دارد که باید با شناخت آن، راه بازتولید و استمرار آن را متوقف یا کمتر کرد.در فرهنگ مذهبی همه ادیان، شیطان تا آخر زمان با انسان خواهد بود.

دانلود تحقیق منشا بروز خشونت در جهان

از همین روی باید انسان با تربیت درست و صحیح بتواند با شیطان یا به زبان عرفی با خصیصه های منفی مثل خشونت، تجاوز، سلطه و ظلم مقابله کند.طرح و ریشه یابی مشکل خشونت امری ضروری است برای همین در این تحقیق ابتدا به بررسی ریشه های خشونت در سطح کلان و در جوامع کنونی می پردازیم و سپس راهکارهایی را در این زمینه جهت جلوگیری از آن رائه می دهیم.

دلایل بروز خشونت در جهان  چیست؟

پدیدهء خشونت از دیر زمانیست که توجهء همگان را به خود جلب کرده است. اگر به زنده گی و اطراف خویش به دقت بنگریم، خود خواهی و پرخاش گری انسان باعث شده است که خود از بدو پیدایش، در معرض خشونت قرار گرفته، خشونت با سرشت وی آمیخته شود.

خشونت یک پدیدهء عمدتاً خاص انسانیست. در همهء ………..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.