دانلود تحقیق ساختار و بافت های گیاهان


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
23 جولای 2019
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
10
دسته بندی
تعداد بازدید
2320 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام به سایت مقاله یک خوش آمدید امروز با دانلود تحقیق ساختار و بافت های گیاهان که در این تحقیق به تمامی جزییات در مورد گیاهان و ساختار آن ها پرداخته شده است در خدمت شما هستیم.

دانلود تحقیق ساختار و بافت های گیاهان

ویزگی های فایل

نوع این فایل ورد قابل ویرایش و دارای 10 صفحه می باشد.

دانلود تحقیق ساختار و بافت های گیاهان

قسمتی از متن

مقدمه:

گیاهان نه فقط برای ما غذا ، لباس و مسکن تهیه می‌کنند، بلکه هوایی را که تنفس می‌کنیم از اکسیژن ، که بدون آن زندگی ممکن نیست محیا می‌سازند. بعضی از گیاهان نظیر باکتریها موجب ایجاد امراض مهمی برای انسان و حیوانات می‌شوند. اما در عین حال آنتی بیوتیک‌ها ، نظیر پنی‌سیلین و دیگر داروهایی که از گیاهان بدست می‌آیند به جلوگیری از انتشار یافتن این امراض کمک می‌نمایند.

بافتهای گیاهی بسیار متنوعند و اصولا تنوع آنها در نتیجه تکامل به وجود آمده است. بدین صورت که گروههای گیاهی تکامل یافته تر، دارای تنوع بافتی بیشتری می باشند. بیشترین تنوع بافتی در گیاهان گلدار یعنی تک لپه ایها و دو لپه ایها مشاهده می شود، چون در این گروهها بافتها و سلولها به حد والایی از تکامل خود رسیده اند و کاملا اختصاصی شده اند.

یکی از هدف های ما در سالم نگه داشتن و کارایی گیاهان است در ابتدا برای نگه داری گیاهان ما باید بدانیم گیاه چیست و ه گیاهی چه خصوصیاتی دارد گر چه به دلیل گسترده بودن این مطلب شناخت گیاهان به درستی امکان پذیر نبوده و مستلزم صرف وقت زیادی برای شناخت و درک آن ها است.گیاهان گروه بزرگی از گونه‌های زنده شامل موجوداتی مانند درختان، علف، سرخس‌ها و خزه‌گیان است.

گیاهان یکی از موجودات عالی هستند که به حیات و کشاورزی کمک می کنند و در زندگی و کشاورزی موثر هستند. تعریف گیاهان بسیار سخت است گیاهانی که ما روزانه با آن ها سر و کار داریم متعلق به گروه آوندی هستند گیاهان موجوداتی زنده و دارای تعداد زیادی سلول می باشند که فاقد اندام های حسی یا حرکت آزادی بوده  و در صورت رشد کامل، دارای ریشه، ساقه و برگ می‌باشند. اما از نظر گیاه‌شناسی فقط گیاه آوندی دارای ریشه، ساقه و برگ است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.