دانلود تحقیق در مورد نظریه های جامعه شناسی ماركس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
14 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
0
تعداد صفحات
0
دسته بندی
تعداد بازدید
722 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و احترام حضور شما را در سایت مقاله یک خوش آمد می گوئیم با دانلود تحقیق در مورد نظریه های جامعه شناسی ماركس در خدمت شما هستیم در این فایل دیدگاه های جامعه شناس بزرگ ماکس مورد بررسی قرار گرفته است .

دانلود رایگان تحقیق نظریه های جامعه شناسی ماركس

نوع فایل تحقیق حاضر با فرمت ورد قابل ویرایش می باشد در این تحقیق به صورت کامل به جنبه های مختلف موضوع توجه شده است

دانلود تحقیق در مورد نظریه های جامعه شناسی ماركس

مقدمه تحقیق

كارل ماركس یك نظریه پرداز و سازمانده سوسیالیست ، شخصیتی بزرگ در تاریخ اندیشه فلسفی و اقتصادی و یك پیامبر بزرگ اجتماعی بود. اما در این تحقیق  او تنها به عنوان یك نظریه پرداز اجتماعی كه اندیشه ا ش در زمره نظریه ها ی جامعه شناسی كلان در چارچوب نظریه جامعه شناختی در مبحث اول جزوه قرار می گیرد ؛ مورد توجه قرار گرفته است.

زمینه اجتماعی و آثار ماركس

کارل هنریش مارکس دومین پسر از هشت فرزند یک حقوق دان یهودی گرویده به مسیحیت پروتستان بود. مارکس در شهر تریر واقع در پروس غربی در یک خانواده طبقه متوسط چشم به جهان گشود. پدر او فردی روشن فکر و آزادی خواه بود و شهر زادگاه او نیز یکی از مراکز مهم رواج اندیشه‌های دروان روشن گری به شمار می‌ رفت. بنابراین فضای فکری و فرهنگی دوران رشد مارکس محیط روشن فکرانه و بازی بود که تحت تاثیر اندیشه‌ های متفکرانی نظیر کانت، روسو و نیز نویسندگان دوران رمانتیک مانند گوته قرار داشت.

مارکس پس از اتمام دوران دبیرستان  در 17 سالگی از سال 1836 مدتی در رشته حقوق دانشگاه برلین تحصیل کرد، اما سپس تغییر رشته داد و فلسفه را برگزید و پایان نامه تحصیلی خود را درباره بحران اندیشه فلسفی پس از ارسطو و به ویژه ماتریالسیم در دوران باستان  را در 1841 نوشت و درجه دكتری فلسفه از دانشگاه یه نا اخذ كرد..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.