خرید و دانلود پرسشنامه خودپنداره راجرز


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
1 دسامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
3
دسته بندی
تعداد بازدید
1078 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام و دورود به همراهان عزیز سایت مقاله یک با خرید و دانلود پرسشنامه خودپنداره راجرز در خدمت شما هستیم فایلی که به سنجش تصور از خود می پردازد در ادامه با جزئیات بیشتری از این فایل آشنا خواهیم شد .

خرید و دانلود پرسشنامه خودپنداره راجرز

از جمله ویژگی های این پرسش نامه این است که در هر فرم  25 سوال دارد از هر لحاظ کامل است  شیوه  نمره گذاری؛ مقیاس؛ مولفه ها و ابعاد  روایی و پایایی تفسیر آلفای کرونباخ  دارد می توانید فایل word آن را پس از خرید دانلود کنید.

خرید و دانلود پرسشنامه خودپنداره راجرز

هدف: سنجش میزان خویشتن پنداری افراد این پرسشنامه در سال 1938تا 1957 توسط کارل راجرز به منظور سنجش میزان خویشتن پنداری افراد تهیه شده که شامل دو فرم جداگانه «الف» و«ب» است، فرم «الف» خویشتن پنداره پایه  یعنی آن گونه که فرد خودش را می بیند و تصوری که در حال حاضر از خودش دارد را می سنجد، فرم «ب» خویشتن پنداره ایده آل یا آرمانی را مورد سنجش قرار می دهد.

یعنی آن گونه که فرد آرزو دارد باشد. در هر فرم 25 صفت قطبی (مثبت و منفی) قرار داده شده است. آزمودنی ابتدا باید به فرم الف و سپس ب پاسخ دهد. فرم الف را با توجه به تصویری که از خصوصیات و صفات خود دارد، تکمیل می کند و فرم ب باید بر اساس آرزوها و ایده آل هایش تکمیل شود. طرز تکمیل سوالات به این شکل است که در برابر هر صفت متضادش هم نوشته شده، آزمودنی باید خود را با توجه به آن دو صفت ارزیابی کند و به خودش نمره ای بین 1تا 7 دهد.

روایی

می توان به دارا بودن روایی محتوایی این تست با توجه به نظریه کارل راجرز (سازنده این مقیاس) و تایید اساتید و متخصصان تکیه کرد و نیز به دلیل تایید همسانی درونی سوالات این آزمون دارای یکی از شواهد روایی سازه است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.