تحقیق آتش فشان ها و فرآيندهاي آتش فشاني


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
16 آگوست 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
7
دسته بندی
تعداد بازدید
857 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

 با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی سایت مقاله یک به این سایت خوش آمدید با تحقیق آتش فشان ها و فرآيندهاي آتش فشاني در خدمت شما هستیم.

خرید و دانلود تحقیق آتش فشان ها و فرآيندهاي آتش فشاني

ویژگی های فایل: فرمت فایل ورد قابل ویرایش می باشد و دارای 7 صفحه است.

تحقیق آتش فشان ها و فرآيندهاي آتش فشاني

مشخصات يك آتش فشان

به طور كلي آتش فشان ها، شكاف ها يا سوراخ هاي در سطح زمين هستند كه مواد آتش فشاني از آن ها بيرون مي ريزد. اگر مواد آتش فشاني تنها از يك مجراي اصلي بيرون بريزند در اطراف مجراي خروج مخروطي به وجود مي آورند، در قله مخروط عموماً حفره اي وجود دارد كه به آن دهانه مي گويند.

قطر دهانه ممكن است از چند متر تا بيش تر از 1000 متر باشد.

دهانه معمولاً به وسيله مجرايي كه دودكش ناميده مي شود به منبع مواد مذاب كه به آن آشيانه يا اتاق ماگما مي گويند، متصل است. در يك آتش فشان ممكن است چند آشيانه و چند دهانه و دود كش فرعي وجود داشته باشد.

آتش فشان یک بلای طبیعی است که با خسارات فراوانی همراه می باشد. آتش فشان دستگاه ی است که از طریق آن مواد مذاب و موادی همراه با قطعات جامد از اعماق به سطح زمین به راه افتاده و جمع شدن این مواد در محل خروجی آتش فشان تشکیل برجستگی ها یی به نام آتش فشان می نماید.آتش فشان ها نقش اساسی در سرگذشت زمین را دارند بخشی از آب اقیانوس ها، رودها و بخش بزرگی از هوایی که ما تنفس می کنیم در نهایت از فوران آتش نشان ها به وجود آمده اند اگر آتش فشانی نبود پوسته جدیدی هم بوجود نمی آمد و نه فرورانشی بین وقه تکتونیکی پدیدار می شد و حتی کوه زایی هم انجام نمی گرفت و فرسایش و رسوب گذاری هم به وجود نمی آمد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.