خرید و دانلود پرسشنامه اثربخشی سازمان موسسات دولتی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
30 نوامبر 2016
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
7
دسته بندی
تعداد بازدید
586 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

با سلام به سایت مقاله یک خوش آمدید با خرید و دانلود پرسشنامه اثربخشی سازمان موسسات دولتی در خدمت شما هستیم.

خرید و دانلود پرسشنامه اثربخشی سازمان موسسات دولتی

ویژگی های پرسشنامه:

فایل این پرسشنامه ورد است و 12سوال دارد.روایی پایایی مولفه و شیوه نمره گذاری ندارد. در این پرسشنامه شاخص­ های مانند سودآوری، رشد، بدست آوردن منابع مالی، توانایی انطباق، نوآوری، بهره­ وری، رضایت ارباب رجوع، رضایت و تعهد کارکنان مورد سنجش قرار می­گیرد و بر این اساس مشخص می­شود سازمان اثربخشی داشته است یا  خیر. این پرسشنامه اثربخشی را به طور کلی مورد سنجش قرار می­دهد.

خرید و دانلود پرسشنامه اثربخشی سازمان موسسات دولتی

قسمت هایی از متن

در دنیای که ما در آن زندگی می کنیم هر سازمانی برای رسیدن به هدف های خود در حال رقابت با دیگر سازمان ها می باشد. در رقابتی که بین سازمان ها صورت می گیرد آن هایی موفق هستند که عملکرد بهتری داشته باشند. موضوع مدیریت عملکرد اثر بخش موضوعی است که این روزها بیشتر مورد توجه قرار داده می شود چون با توجه به این مدیریت به سازمان ها کمک می کند که قادر به تغییر باشند

اثر بخشی سازمان این روزها موضو ع مهمی است که مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است همه سازمان ها در تلاش هستند که تا بقاء و ارتقای سازمان خود را افزایش داده. گوردن : محققان استدلال می کنند که خدمات اثر بخشی در همه تجزیه و تحلیل تحلیل های سازمانی به عنوان یک محور عمل می کند و هدف برنامه ریزی سازمانی و تغییر سازمانی محسوب می شود.

مبحثی مانند اثر بخشی جایگاه ویژه ای در سازمان های آموزشی به خود گرفته است. مدیریت اثر بخش اثرات بسیار خوبی بر کل جامعه گذاشته است. برای اینکه یک سازمان مانند سازمان آموزش و پرورش با همه نظامها و زیر نظام های اجتماعی به نوعی مرتبط بوده به طور کلی تمامی نیروهای انسانی مربوط به کل نظامهای اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی از طریق نظام آموزش و پرورش تربیت شده و تامین می شوند به همین دلیل اثر بخشی این نظامها بسیار مهم بوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.