تحقیق نگاهی به تمرین و آموزش تربیت اخلاقی در مدارس


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
25 سپتامبر 2017
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
26
دسته بندی
تعداد بازدید
611 بازدید
۵۰,۰۰۰ ریال

با سلام و دورود شما در حال بازدید از تحقیق نگاهی به تمرین و آموزش تربیت اخلاقی در مدارس هستید فایلی که به صورت مرتب و کامل به موضوع اخلاق در مدارس اختصاص دارد در این فایل چگونگی آموزش اخلاق در مدرسه توضیح داده شده است و در پایان نتیجه ی این آموزش ها ارائه شده است.

تحقیق نگاهی به تمرین و آموزش تربیت اخلاقی در مدارس

ویژگی های کلی تحقیق تمرین اخلاق :

این تحقیق  26 صفجه دارد و نوع فایل word قابل ویرایش است مقدمه ،تعاریف ،پرداختن به موضوع اصلی ، نتیجه گیری ، راهکار ، پیشنهاد و منابع و ماخذ دارد شما می توانید هم اکنون نسب به دانلود و استفاده از این فایل اقدام نمایید لازم به ذکر است اگر چنان چه مطالب یا تحقیقی مد نظر شما باشد که تیم تخصصی سایت مقاله یک بتواند راهنمایی تان نماید می توانید با ما در ارتباط باشید .

تحقیق نگاهی به تمرین و آموزش تربیت اخلاقی در مدارس

مقدمه

تربیت فرایندی بسیار گسترده است و گسترة آن به تمامی ابعاد، توانائی ها ، قابلیت ها و به همة شئون وجودی آدمی گسترانده شده و تمامی زمینه های وجود آدمی را در بر می گیرد اما فرایند اخلاق یکی از حیطه ها و ساحت های تربیت به شمار می آید. از این رو می توان گفت تربیت اقسام فراوانی دارد و از آن جمله: تربیت بدنی، تربیت عقلانی، تربیت دینی، تربیت اخلاقی و… اما بُعد اخلاقی تربیت به عنوان یکی از ابعاد مهم و اساسی در تربیت زمینه‌ ساز به شمار می‌ رود.

اخلاق و تربیت اخلاقی، به دلیل نقش مهمی که در سرنوشت انسان و جامعه دارد، از دیرباز مورد توجه اندیشمندان و پیشوایان دینی و نهاد ها یی هم چون آموزش و پرورش بوده است و پرداختن به تربیت اخلاقی در دین اسلام اهمیتی ویژه دارد از این‌ رو ، برای شکل‌ گیری جامعۀ ی ایده‌ آل مهدوی و زمینه‌ سازی برای ظهور حضرت مهدی ( عج ) شکل‌ گیری تربیت صحیح ، مست

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.