تحقیق چگونه قدرت نه گفتن را در دانش آموزان تقویت کنیم


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
12 جولای 2018
نوع فایل
word
حجم فایل
1
تعداد صفحات
10
دسته بندی
تعداد بازدید
703 بازدید
۳۰,۰۰۰ ریال

تحقیق چگونه قدرت نه گفتن را در دانش آموزان تقویت کنیم به یکی از شیوه های آموزش دانش پرداخته است در این تحقیق روش هایی که باعث می شود دانش آموزان در برابر خواسته های نا معقول پاسخ منفی بدهند پرداخته شده است در ادامه با ویژگی ها و قسمت هایی از متن این تحقیق آشنا می شویم .

تحقیق کامل چگونه قدرت «نه»گفتن را در دانش آموزان تقویت کنیم

نوع فایل این تحقیق ورد می باشد در ۱۰ صفحه تهیه و تنظیم شده است فهرست مطالب دارد

تحقیق چگونه قدرت نه گفتن را در دانش آموزان تقویت کنیم

مقدمه تحقیق نه گفتن

انسان معمولا با ارزشهایش شناخته می شود و مورد تکریم یا تنفر دیگران واقع می شود.ما ارزشهایی بای خود قایل هستیم که با پرسیدن سوالاتی در باره ی خود مان می توانیم آنها را شناسایی کنیم مثلا با سوالاتی مانند آیا اهل ورزش هستم.؟ آیا راز دار هستم؟و …..و یا این که در موقعیت عملی زندگی نیز می توانیم به ارزشهای خود پی ببریم.مثلا برای سلامتی خود ارزش قایل باشیم با این حال کمتر ورزش کنیم و حتی سیگار نیز بکشیم. نا گفته نماندکه ارزشهای ما با بزرگ شدن ما از محله ی ساده وارد مرحله ی پیچیده ای وارد می شود.و ویزگی خاص خود را دارا می شود.

مثلا دختر بچه ای که قبلا بدون چادر در محضر دیگران ظاهر می شد الآن بایدبا حجاب کامل درحضور دیگران قرار گیرد چون که بزرگتر شده است و ارزش کنونی وی به حجاب اوست.روشهایی که ما برای ابراز خواسته ها و نیازها و احساسات و یا عدم ابراز آنها بر می گزینیم را اصطلاحا سبک های ارتباطی می گویند.که سه حالت داردحالت اول ابراز نکردن احساسات و نیازه و خواسته ها و یا ابراز آنها به حالتی ضعیف به طوری که شناخته نشود(رفتار انفعالی)حالت دوم:ابراز احساسات و نیازها و خواسته ها و گرفتن حق خود به حالتی تهاجمی و طلبکارانه (رفتار پر خاشگرانه) حالت سوم:ابراز احساسات و نیاز ها و خواسته ها بدون اضطراب و با قاطعیت و صراحت و احترام و گرفتن حق خود بدون پایمال شدن حق دیگران(رفتار قا طعانه)

انسان در طول زندگی خود از سه رفتار نام برده استفاده می کند.ولی باید در نظر بگیریم که بهترین نوع رفتار همان رفتار قاطعانه است. که بدون ضایع شدن حق دیگران و ناراحتی آ نها از حق خود دفاع کنیم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.